bedankt voor de positieve reactie. het gaat zoals u wellicht kunt begrijpen wat ver om binnen deze opdracht ook een complete huisstijl + website uit te werken (voor dat laatste is bovendien verdere input nuttig denk ik), maar ik denk dat dit voorbeeldvisitekaartje al een aardige indruk geeft van de mogelijkheden binnen een huisstijl.
bedenk een pakkende bedrijfsnaam + logo voor mijn werk als weddingplanner
- Wedstrijd van: henriette69
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2010
Datum einde: 12-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


overigens denk ik dat dit visitekaartje heel mooi uitgevoerd zou moeten worden in een zogenaamd parelmoer voorzijde waardoor het erg romantisch en glamourous oogt.
dank voor de opmaak, ziet er mooi uit. In de opdracht staat wel omschreven dat ik graag een format wil voor mijn nog te bouwen website. Wat ik bedoel is hoe de layout zou moeten worden van een pagina van mijn website dus positie logo /kleurgebruik ed. Even met fake tekst.
hoi henriette, dankjewel. we zijn niet te beroerd om even een schets te maken hoor maar huisstijlelementen zoals het visitekaartje zijn toch best even werk. wat ik bedoel voor de website input: wat voor soort site had je daarvoor in gedachten? puur info, veel interactiemogelijkheden, webshop wellicht?
roy en jeanine
de site zal puur informatief zijn om uit te leggen wat ik doe en voor het bruidspaar kan betekenen.

hoi henriette,
hierbij zoals beloofd een opzet voor de website. vrouwelijk en romantisch, maar wel lekker modern en niet tuttig.
ziet er erg mooi en smaakvol uit.
ik heb net de domeinnaam gecheckt en die zijn allemaal bezet zowel .nl als .com heb jij deze misschien vastgezet?
dankjewel. wat betreft de domeinnaam: nee, dat moet iemand anders helaas gedaan hebben.
misschien niet helemaal eerste keurs maar wel goed leesbaar en vrij: www.just-say-yes.nl

zoals verzocht. een "uitspraak" kan inderdaad juist erg goed werken als goed onthoudbare bedrijfsnaam. wij heten zelf bijvoorbeeld "lekker in vorm"
De onderste ziet er top uit. Ik zou dit graag uitgewerkt zien in een huisstijl, visitekaartje, briefhoofd en format website. Dan kan ik zien of dit logo ook bruikbaar is voor de totale huisstijl.

en ook nog een derde versie die zegt waar het op slaat: laat alles door ons regelen en je hoeft zelf alleen nog maar ja te zeggen op je trouwdag
wel grappig maar is meer een uitspraak dan een naam
wil je voor deze versie ook een variant maken met 2 kleuren zoals in de andere logo's? de naam lijkt goed te vallen bij anderen.

nog even een wat minder perfecte variant in dezelfde lijn ;)
er is al een sparkling events dus dan is deze niet zo orgineel

Geen commentaar
Hoi, ik zag je ontwerp en kwam er achter dat de domeinnaam al bezet is. Ik dacht, meld het even voordat je hiermee verder gaat, zou anders zonde zijn van je tijd.
Niet negatief bedoelt hoor dit!
Groetjes
dit logo zal veel vrouwen aanspreken. Naam vind ik nog niet helemaal lekker. Perfect legt de lat wel erg hoog er kan altijd iets mis gaan op de trouwdag.
hoi @design24, ik heb de kvk gecheckt en daar bestond de inschrijving niet. www.aperfectday.nl is alleen bij een hoster ingekocht en is in principe dyus nog vrij. maar thanx :)
@henriette69: dankjewel voor je positieve rating. persoonlijk denk ik dat elke bruid gaat voor "de perfecte dag"... denk niet dat je de nadruk hoeft te leggen op dingen die mis kunnen gaan, je streeft toch naar de perfecte day per persoon. maar we zullen er nog ns over nadenken :)
met vriendelijke groet,
roy & jeanine