NAAM en LOGO voor advieskantoor, analyseren bedrijfsrisico's

Datum start: 03-11-2011

Datum einde: 11-11-2011

Totaal budget: € 300.00
WINNAAR
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam wordt "Dé Risicoregisseur" . Nu nog een SUBtitel, toevoeging die verwijst naar verzekeren. Bijvoorbeeld: "regie over uw verzekerignsrisico's". Daarnaast zou ik graag willen beschikken over bijpassende huisstijl, logo dat zekerheid, vertrouwen, objectiviteit, ontzorgen/gemak, kracht uitstralen. In modern jasje. Ik adviseer immers totaal andere dan de gebruikelijke verzekeringsadviseurs. Ik verkoop niets en sta naast hem/haar. Ik wijs wel de weg want die ken ik en heb overal contacten. .

Bedrijfsomschrijving


Ben een ervaren (32 jaar advieswerk) verzekeringsspecialist en richt me uitsluitend op bedrijven, vooral op MKB/MKB Plus ondernemingen.Ga nieuw starten. Ik werk niet traditioneel door tegenover de ondernemer plaats te nemen en mijn advies en product te verkopen, maar ga naast de ondernemer plaatsnemen en hem/haar ECHT OBJECTIEF van advies dienen, NIET OP PROVISIEBASIS maar op uren/fee tarief. Zo kan ik na een analyse van de bedrijfsstructuur en risico's van de onderneming (aansprakelijkheid, brand, inbraak, water, aanrijding, verzuim personeel, debiteurenrisico, compagnonsrisico bij overlijden etc. etc.) beoordelen welke partijen het best een voorstel kunnen vervaardigen op mijn aanwijzingen. Een tender wordt uitgeschreven. Zo kan ik bijv. voor datgene wat de ondernemer belangrijk acht om te verzekeren direct writers als Centraal Beheer, TVM, Bovemij erbij betrekken, maar ook de banken of de verzekeringsmakelaar. Dat betekent optimaliseren van het pakket qua dekking en zekerheid zonder zorgen, tegen de beste prijs welke in de markt te verkrijgen is. Voordeel en gemak, de ondernemer kan bovendien doorgaan met zijn eigen bedrijf, inkoop, verkoop, personeel en marketing/reclame, want ik sta immers objectief en deskundig aan zijn/haar zijde.

Doelgroep


MKB / MKB Plus / Industrieel.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Frisse moderne kleuren die vertrouwen uitstralen maar niet oudbollig zijn.
Geen roze, geel en flauwe kleuren. Krachtig en duidelijk. Kijk maar.

Designer: Esther Esther
bedrijfsnaam_logo-esther-Gl0gRFY0

EstherEsther

variatie kleur letter..

ArnoArno

Leuk gedaan Esther.
Dit vind ik tot nu toe de beste!
Nog andere ideeën?
Groet
Arno

EstherEsther

Misschien nog een andere kleurencombinatie, heb je zelf voorkeur voor een kleur?

Grt Esther

ArnoArno

Zou kunnen, weet ik zo nog niet, deze kleurencombinatie vind ik ook erg mooi.
Op dit moment ben je zondermeeer de beste Esther.

Groet
Arno

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-esther-7w484Jmq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-esther-V7SKLF1k

EstherEsther

Nog bedankt voor je snelle en positieve feedback, vergat ik in het vorige bericht te zeggen.
..en een blauwe variant.
Grt Esther

Grt

ArnoArno

Bedankt, nee toch maar niet; blauw komt niet ehct onderscheidend over, die andere kleuren wel vind ik.
En ik wil juist een onderscheidend adviseur zijn.
Groet
Arno

EstherEsther

Ja klopt de eerste combinatie is onderscheidener, ..hierbij de eerste kleurencombinatie in een mogelijke huisstijl.
Grt Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-esther-nJqP6Aa0

EstherEsther

Hoi Arno,
Hierbij een mogelijk visitekaartje gecombineerd met foto. Het geheel geeft zo een zakelijke frisse uitstraling. Ben benieuwd naar je reactie.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-esther-0APn8VYO

EstherEsther

Beste Arno,
Hierbij een eerste voorstel.
Ben benieuwd of het aanspreekt.
M.v.g. Esther

ArnoArno

Goedemorgen Esther,
Ik vind het een mooi ontwerp. Ik zal er even over nadenken maar het spreekt me wel aan moet ik zeggen.
Bedankt hiervoor.
Subtitel ben ik nog niet helemaa aan uit.
Ik heb nu een tijdelijk kaartje met een foto van mezelf achterop,
hoe kijk je daar tegenaan? Dat logo achterop vind ik ook chique maar dan is er geen ruimte wellicht voor foto.
Groet
Arno

EstherEsther

Hoi Arno,
Dank voor de 4 sterren en je snelle reactie!
Persoonlijk vind ik het mooist als het beeldmerk in de volledige huisstijl terugkomt. Dit is over het algemeen het gezicht en uitstraling van je bedrijf . In combinatie met lettertype en tekst natuurlijk. Graag werk ik een volledige huisstijl uit om een visueel beeld te geven.

M.v.g. Esther

ArnoArno

Oké, je hoort nog van me.
Groet
Arno

EstherEsther

..er verder over nadenkende... (had ik beter bij mijn vorige reactie kunnen doen) is het eigenlijk een heel leuk idee! Het is goed en leuk te combineren op de achterkant van een visitekaartje. Graag werk ik ook een voorbeeld uit gecombineerd met een foto op de achterzijde van het visitekaartje.
M.v.g. Esther

ArnoArno

Leuk Esther, ik wil je foto als bijlage meezenden maar via Brandsupply lukt dat niet denk ik.Of heb je die al gezien op LinkedIn, haha. Mail me anders even je mailadres naar avanoosterhout@gmail.com en ik stuur hem door.



Groet

Arno

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.