Bijgaand nieuwe variant. Ik heb de achterzijde wederom maar subtiel aangepast. Ik ben van mening dat een rustige opmaak prettiger leest. Daarom wil ik ook niet te veel afbeeldingen gebruiken...
Ontwerp van factsheet voor The CFO Company
- Wedstrijd van: j.jongsma
- Categorie: Flyer, (Toegangs)Kaart
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 05-04-2011
Datum einde: 15-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Inderdaad heel rustig. Poppetjes op pagina 2 spreken mij niet aan. Zie bijgaande teskt die ik ook bij andere inzendingen heb geplaatst (iets mminder van toepassing voor uw ontwerp maar wellicht wel goed om te weten).
Over de fotos. We moeten uitkijken niet een te junior uitstraling op te wekken. The CFO Company levert senior CFO\'s aan bedrijven in het MKB, soms familiebedrijven, daaronder zowel jonge maar ook gelouterde ondernemers. Denk qua CFO\'s aan leeftijd van 40 tot wellicht 55 a 60 jaar. Daar moeten de beelden bij passen. Het moet dus mature zijn maar niet oubollig.

Bijgaand ook een een variant van de voorzijde
Voorkant inderdaad verfrissend.

Persoonlijk vind ik de donker-oranje vlakken mooier en krachtiger, maar dat is een kwestie van smaak. Het is niet zo dat de lichte vlakken niet kunnen. Bijgaand het resultaat.
Leuke variant, over de kleuren moeten we het hebben. Wel zijn de verschillende ontwerpen enigszins eenvormig. Is er iets te bedenken dat helemaal anders is? Ook qua beeldmateriaal? Het submotto is samen naar de top, maar ook uit de inhoud van de tekst kan wellicht een ander beeld worden gehaald.

Hierbij mijn eerste opzet van de factsheet. Ik zie uw reactie graag tegemoet!
Groetjes Wendy
Mooi ontwerp, goed gebruik van de kleuren, en van het logo.
Wellicht een idee om het ook een ontwerp te maken waarbij de kleuren van het roodbruin iets zachter zijn? Of gaat het dan afwijken van de logo kleuren?