Een visitekaartje met impact voor een online marketingbedrijf

Datum start: 22-03-2013

Datum einde: 02-04-2013

Totaal budget: € 199.00
WINNAAR
Book cover
ETY

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ons bedrijf wil graag een professioneel visitekaartje dat uitstraalt wat wij bieden, wij zijn namelijk een 'full service online marketing bureau'. Die tekst mag ook op het kaartje maar dat hoeft niet.

Eigenlijk mag het wat betreft inhoud vrij eenvoudig zijn: naam, functietitel, emailadres, mobiel en vast telefoonnummer, adres van het kantoor en natuurlijk de website. Deze mag een stuk prominenter er op dan de rest. Ook een 'call-to-action' om een gratis website analyse te doen op onze website mag er op. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk mensen onze gratis analyse tool gaan gebruiken.

Bedrijfsomschrijving


IQ Leads biedt een volledige oplossing voor online marketing voor lead generatie. Wij zorgen voor meer leads voor onze klanten. Dat doen we door slimme oplossingen die al zeer succesvol zijn gebleken voor onze zakelijke klanten.

Doelgroep


B2B bedrijven. Zakelijk dus.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De (web) kleuren van IQ Leads zijn #92d300 #00a9df en #008C00. Het is mogelijk om voor de achtergrond #FAFAFA te gebruiken en voor de tekst #3C3C3C. Deze kleuren moeten natuurlijk nog naar CMYK omgezet worden.

Het moet klaar zijn voor de drukker, maar we moeten natuurlijk wel zelf de tekst kunnen aanpassen.

Relevante bestanden bevat het logo in CMYK, een voorbeeld van onze LinkedIn cover foto (voor inspiratie) en een voorbeeld van onze huidige email handtekening ter inspiratie (als het visitekaartje leuk is passen we de stijl van deze handtekening erop aan).

Designer: ETY ETY
huisstijl-ety-f7xcLiLY

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-ety-K5OWqpt2

Geen commentaar

IQdesignIQdesign

Beide zien er heel aardig uit. Clean en simpel, dat past bij het bedrijf. Paar kleine aanpassingen: zou jij de hoeken van de groene en blauwe vlakken (op voor en achterkant) kunnen afronden zoals op onze website: www.iq-leads.com. Daarnaast mag het telefoonnummer op het rechter kaartje iets minder prominent en de website juist prominenter. Misschien twee groene balkjes van gelijke grootte met de website en het telefoonnummer.

Op het linkerkaartje mag zowel het telefoonnummer als de website vetgedrukt. IQ Leads is overigens puur gericht op de Nederlandse markt en daardoor is het niet nodig om +31 voor het nummer te plaatsen en "the Netherlands" te vermelden.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-ety-lvOfjH8a

Geen commentaar

IQdesignIQdesign

Leuk, maar niet erg handig. Liever horizontaal.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-ety-lJ4wvOka

Geen commentaar

IQdesignIQdesign

Ziet er netjes uit. We zouden graag twee aangepaste opzetjes zien voor de voorkant: een met zelfde twee balken als waar de naam in staat in het groen rechtsboven met telefoonnummer en email. Daarnaast een waarbij de tekst aan de rechterkant iets groter en iets omhoog is geplaatst zodat het de rechterkant meer opvult. De URL (www.iq-leads.com) bij beide toevoegen onder het adres.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.