Hallo Mirjam,
Bij deze mijn voorstel in twee kleurstellingen. Uit de omschrijving begrijp ik dat het gaat om een serieus, maar niet al te stijve aanpak en dat heb ik geprobeerd te vertalen in een logo.
Een frisse letter, serieus, maar niet onvriendelijk, een beeldmerk voor de herkenbaarheid.
Aanpassingen zijn altijd mogelijk (denk aan kleur bijvoorbeeld). Ik hoor graag wat u er van vind.
Vriendelijke groet,
Jorina
Mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
Jong advocatenkantoor wil onderscheidende huisstijl
- Wedstrijd van: mirjamoskam2
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-09-2011
Datum einde: 15-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

