Geen commentaar
Datum start: 06-04-2014
Datum einde: 30-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Marjo,
Briefpapier aangepast. De extra ruimte, links van het papier, heeft de drukker nodig als foutmarge. Die zie je uiteindelijk niet op het eindresultaat.
MvG,
Amat

Geen commentaar
Twee alternatieven, welke heeft je voorkeur?
De rechter!

Geen commentaar
Amat, ik had de byline niet gezien. Laat maar zo, ik vind t ook te druk worden onder het logo!
De tekst op het (aangepaste) visitekaartje is wel goed?

Geen commentaar
Tevreden!
Fijn! Ik zal de ontwerpen opschonen, de laatste puntjes op de "i" zetten en print-klaar maken. Mocht dit het winnende ontwerp worden dan kun je alle correcte NAW-gegevens via een persoonlijk bericht of via amatsaleh1@gmail.com doorsturen.
MvG,
Amat
Ik wacht nog een paar dagen op reacties, tot nu toe geen betere gezien dan die van jou. Nog even voor de duidelijkheid: de term 'advies - training - coaching' dus graag op het briefpapier in de BYLINE. Op de visitekaartjes graag aan de onderkant, onder Essentiële Zaken. Mijn gegevens stuur ik dus over een paar dagen aan je door!
Amat, er komen nog steeds nieuwe inzendingen binnen. Ik wacht nog tot zondag 27 april . Ben je dan nog steeds de beste, dan stuur ik je mijn gegevens door. Tot nu toe blijf je 1e staan ;-)

Geen commentaar
Op het kaartje wel graag nog ergens de toevoeging. Ik snap dat minder tekst krachtiger is, tegelijkertijd wil ik wel dat mensen weten wat EZ doet ;-). En de slogan "beter in ontwikkeling" wil ik ook graag houden!
Ze staan erop :)
Amat, kun je dit nog iets anders doen? Een beetje in de lijn vh briefpapier als een byline? Vind ik denk ik mooier.
Ik ga ermee aan de slag, Marjo. Zodra de gecorrigeerde versies klaar zijn laat ik het weer even zien.

Geen commentaar
Erg mooi Amat!
Ook hier zou ik de termen "advies-training-coaching" graag terug willen zien. Onder Essentiële Zaken op de achterkant?
Ook hier geldt: minder tekst, méér kracht. Ik begrijp dat beide teksten gewenst zijn, dus zal ik alles op alles zetten.

Geen commentaar
Het 'watermerk' mag van mij iets lichter/vager,zodat het iets rustiger wordt (alleen in het briefpapier)
Amat, heb je een advies om de termen "advies -training -coaching" ergens toe te voegen
Marjo,
Het watermerk mag inderdaad iets lichter. Advies-training-coaching staan linksonder als byline, maar ik kan ook de tekst "Beter in ontwikkeling" daarmee vervangen. Twee tekstregels onder het logo wordt te onrustig, dus ik ga nog even stoeien :-)

Geen commentaar
Ook erg geslaagd wat mij betreft. Voorkeur voor de vierkante variant
Ook erg geslaagd wat mij betreft. Voorkeur voor de vierkante variant
Ook erg geslaagd wat mij betreft. Voorkeur voor de vierkante variant

Hallo Marjo,
Ter vergelijk.
MvG,
Amat
Hallo Amat,
Zou je dit ontwerp verder kunnen uitwerken in een huisstijl, dus incl visitekaartje en avatar? Ergens zou ik ook graag nog de toevoeging 'advies - training - coaching' willen zien. Ben benieuwd! Alvast dank , Marjo
Hallo Marjo,
Leuk, ga ermee aan de slag en laat z.s.m. wat zien.
MvG,
Amat

Geen commentaar
Mooi ontwerp, spreekt me aan. Kun je commentaar geven op het 'klavertje'?
Mvg Marjo
Marjo,
Van alle zaken (de bladeren) die een mens bezig houden is het gekleurde blad een "essentiële zaak". Het bepaald keuzes (ontwikkeling) en richting (vooruitgang)en maakt zich los van minder essentiële zaken. Het ontwerpen is makkelijker dan het omschrijven, maar dit is in de basis de gedachte geweest bij het maken van dit logo.
MvG,
Amat
Hallo Amat,
Tot nu toe spreekt dit ontwerp me het meest aan van alle 10 inzendingen. Maar we zijn er natuurlijk nog niet ;-) De gele variant vind ik qua kleur mooier dan de blauwe maar ik twijfel over de opmaak (klaver links of boven). Ik ga er nog eens even rustig voor zitten, laat anderen even meekijken en kom er dan op terug!
Mvg Marjo

Goedemorgen Smilog,
Hierbij een eerste inzending. Zachte zakelijkheid en kernachtig zijn de woorden die bij mij opkwamen. Ik ben benieuwd wat u ervan vind.
MvG,
Amat