Poorthuis Consultancy
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Totaal budget: € 225.00
- Datum start : 17-06-2010 22:42
- Datum einde : 01-07-2010 22:42
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 69
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
* een bedrijfslogo
* visitie-kaartjes
Bedrijfsomschrijving:
Mijn bedrijf is gericht op business consultancy voor:
* de betaalwereld (banken met hun betaalpassen, internet betalingen, contactloos betalen, mobiel betalen, etc)
* eTicketing (OV Chip e.d.)
De kunst hierbij is de vertaalslag van de business vraag van de klant naar een marktstandaard oplossing.
Mijn bedrijf blinkt uit in kennis van moderne marktstandaarden voor deze producten (SEPA, EMV, PCI, allerlei ISO standaarden, etc, etc)
Doelgroep:
Banken, creditcard maatschappijen, transactie routerings bedrijven (Equens, CCV), betaalmerk-eigenaren (Currence), oversight organen (De Nederlandsche Bank), etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Stijl: Zakelijk, organische vormen.
Kleuren: Open, voorkeur voor blauw en wit.
mireille den Hartog
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Om het af te leren nog 1 variant met achterkant dezelfde kleur als de voorkant wat beeldmerk betreft. Ben je al uit je oneliner??????
-
pieterpoorthuis zegt :
Twee oneliners in gedachten:
1) Value to payments
2) Value to electronic payments
Tweede is correcter, maar misschien te lang en minder pakkend.
Kan je een voorbeeld maken met de 1e of 2e oneliner, met de combinatie van de drie kleuren van hierboven (#2407) en de vulling van #2347 (achterkant grotendeels gevuld met het beeldmerk)?
Bedankt! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
bedoelde je het zo?
Kan na deze inzendingen nog 1 inzending plaatsen.
Groetjes Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio -
pieterpoorthuis zegt :
ik bedoelde eigenlijk 1 ontwerp in de combinatie van de drie kleuren van de contrast-rijke 'bullet-points'. De combinatie van paars & blauw geven een mooier effect.
-
mireille den Hartog zegt
bedoel je het donker blauwe logo voorop het kaartje met onderin de bullet in een tint en aan de achterkant de bullet in het paars, zoals bij inzending 3. Dus eigenlijk zoals hiernaast alleen met een paarse achterkant.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
mireille den Hartog zegt
idem
-
mireille den Hartog zegt
geen commentaar??????
-
pieterpoorthuis zegt :
Ik kan niet alles tegelijk he :)
Dit idee van logo's inzetten voor verschillende doeleinden ziet er perfect uit. Donkere (contrast-rijke) variant vind ik mooier dan de 'pastel'-variant -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
mireille den Hartog zegt
idem
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
mireille den Hartog zegt
dit is beter
-
pieterpoorthuis zegt :
contrast-rijk vind ik mooier dan pastel, maar het verrassings-effect is nog steeds beter bij de varianten met blauw & paars
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
hiermee wil ik laten zien dat je met dit beeldmerk nog meer kunt doen en herkenbaarheid kan creeëren, het is inzetbaar voor meerdere doeleinden
-
mireille den Hartog zegt
ook hier weer "aparte" kleuren. Komt zeker door het downloaden.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
andere kleur blauw
-
mireille den Hartog zegt
op de een of andere manier "vervormen' de kleuren
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Hierbij de achterkant aangepast in het blauw, meer eenheid zoals je zelf al zei. Alleen is het verrassingseffect wel weg. je kunt namelijk ook een beetje spelen met de elementen en kleuren die je hebt in je logo, dat maakt het allemaal wat spannender.
-
mireille den Hartog zegt
ziet er nu wel erg blauw uit, wanneer je op het document klikt komt de goede kleur te voorschijn zoals de voorgaande
-
pieterpoorthuis zegt :
Verrassingseffect is idd weg. Maar wel leuk dat je dit hebt laten zien.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
nog een variatie voor de achterkant van het kaartje. En de "nieuwe" oneliner er onder gezet. Wanneer jij een betere weet laat het me dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio -
pieterpoorthuis zegt :
Volle achterkant ziet er mooi uit, vooral leuk gebruik van een deel van het beeldmerk. Alleen door de verschillende kleuren is er voor mijn gevoel te weinig eenheid. Bijv. het ontwerp van flinq met verschillende tinten blauw creeert meer eenheid.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
een variatie met een andere oneliner. het gaat in eerste instantie om het beeldmerk en het totaal, het logo in z'n geheel, de oneliner hoort daar uiteraard bij maar kan altijd nog anders" bewoord " worden.
met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio -
pieterpoorthuis zegt :
Ik vind het 1e ontwerp mooier (zowel voorkant als achterkant visitekaartje).
De oneliner beschrijft nu veel beter wat ik doe, alleen klinkt niet meer zo lekker als de 1e. Ik zal er zelf ook over nadenken. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
mireille den Hartog zegt
bij deze dan!
-
pieterpoorthuis zegt :
De oneliner/slogan vind ik mooi, alleen is mijn markt breder dan banken, namelijk alle betaal-transactie verwerkende bedrijven. (payments, transactions, electronic transactions, etc)
-
mireille den Hartog zegt
Ben ook geen copywriter maar misschien dat we er samen uitkomen om een goede oneliner te bedenken; business to paymenttransactions b.v.????
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Het beeldmerk is een combinatie van de letter p en c. Kleur paars toegevoegd om het wat vriendelijker te maken.
De oneliner moet of kan anders maar daar weet jij misschien wel wat voor.
Het logo meteen toegepast zodat je meteen kunt zien of het logo "werkt"!
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerstudio
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-