Poorthuis Consultancy

Datum start: 17-06-2010

Datum einde: 01-07-2010

Totaal budget: € 225.00
WINNAAR
Book cover
mireille den Hartog

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar:
* een bedrijfslogo
* visitie-kaartjes

Bedrijfsomschrijving


Mijn bedrijf is gericht op business consultancy voor:
* de betaalwereld (banken met hun betaalpassen, internet betalingen, contactloos betalen, mobiel betalen, etc)
* eTicketing (OV Chip e.d.)

De kunst hierbij is de vertaalslag van de business vraag van de klant naar een marktstandaard oplossing.

Mijn bedrijf blinkt uit in kennis van moderne marktstandaarden voor deze producten (SEPA, EMV, PCI, allerlei ISO standaarden, etc, etc)

Doelgroep


Banken, creditcard maatschappijen, transactie routerings bedrijven (Equens, CCV), betaalmerk-eigenaren (Currence), oversight organen (De Nederlandsche Bank), etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Stijl: Zakelijk, organische vormen.

Kleuren: Open, voorkeur voor blauw en wit.

Designer: mireille den Hartog mireille den Hartog
huisstijl-mireille-den-hartog-yvaYDPH6

mireille den Hartogmireille den Hartog

Om het af te leren nog 1 variant met achterkant dezelfde kleur als de voorkant wat beeldmerk betreft. Ben je al uit je oneliner??????

pieterpoorthuispieterpoorthuis

Twee oneliners in gedachten:
1) Value to payments
2) Value to electronic payments
Tweede is correcter, maar misschien te lang en minder pakkend.

Kan je een voorbeeld maken met de 1e of 2e oneliner, met de combinatie van de drie kleuren van hierboven (#2407) en de vulling van #2347 (achterkant grotendeels gevuld met het beeldmerk)?

Bedankt!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-UB2jRQCu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-aIkGxYps

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-qeKZD9hg

mireille den Hartogmireille den Hartog

bedoelde je het zo?
Kan na deze inzendingen nog 1 inzending plaatsen.

Groetjes Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio

pieterpoorthuispieterpoorthuis

ik bedoelde eigenlijk 1 ontwerp in de combinatie van de drie kleuren van de contrast-rijke 'bullet-points'. De combinatie van paars & blauw geven een mooier effect.

mireille den Hartogmireille den Hartog

bedoel je het donker blauwe logo voorop het kaartje met onderin de bullet in een tint en aan de achterkant de bullet in het paars, zoals bij inzending 3. Dus eigenlijk zoals hiernaast alleen met een paarse achterkant.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-W2pSawQC

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

idem

mireille den Hartogmireille den Hartog

geen commentaar??????

pieterpoorthuispieterpoorthuis

Ik kan niet alles tegelijk he :)

Dit idee van logo's inzetten voor verschillende doeleinden ziet er perfect uit. Donkere (contrast-rijke) variant vind ik mooier dan de 'pastel'-variant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-1S3aIskq

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

idem

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-nV4at3ya

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

dit is beter

pieterpoorthuispieterpoorthuis

contrast-rijk vind ik mooier dan pastel, maar het verrassings-effect is nog steeds beter bij de varianten met blauw & paars

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-7WqdD5OK

mireille den Hartogmireille den Hartog

hiermee wil ik laten zien dat je met dit beeldmerk nog meer kunt doen en herkenbaarheid kan creeëren, het is inzetbaar voor meerdere doeleinden

mireille den Hartogmireille den Hartog

ook hier weer "aparte" kleuren. Komt zeker door het downloaden.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-ppx5UcoC

mireille den Hartogmireille den Hartog

andere kleur blauw

mireille den Hartogmireille den Hartog

op de een of andere manier "vervormen' de kleuren

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-LwHSOG3c

mireille den Hartogmireille den Hartog

Hierbij de achterkant aangepast in het blauw, meer eenheid zoals je zelf al zei. Alleen is het verrassingseffect wel weg. je kunt namelijk ook een beetje spelen met de elementen en kleuren die je hebt in je logo, dat maakt het allemaal wat spannender.

mireille den Hartogmireille den Hartog

ziet er nu wel erg blauw uit, wanneer je op het document klikt komt de goede kleur te voorschijn zoals de voorgaande

pieterpoorthuispieterpoorthuis

Verrassingseffect is idd weg. Maar wel leuk dat je dit hebt laten zien.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-lH2NUBFo

mireille den Hartogmireille den Hartog

nog een variatie voor de achterkant van het kaartje. En de "nieuwe" oneliner er onder gezet. Wanneer jij een betere weet laat het me dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio

pieterpoorthuispieterpoorthuis

Volle achterkant ziet er mooi uit, vooral leuk gebruik van een deel van het beeldmerk. Alleen door de verschillende kleuren is er voor mijn gevoel te weinig eenheid. Bijv. het ontwerp van flinq met verschillende tinten blauw creeert meer eenheid.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-LqAtAiau

mireille den Hartogmireille den Hartog

een variatie met een andere oneliner. het gaat in eerste instantie om het beeldmerk en het totaal, het logo in z'n geheel, de oneliner hoort daar uiteraard bij maar kan altijd nog anders" bewoord " worden.

met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio

pieterpoorthuispieterpoorthuis

Ik vind het 1e ontwerp mooier (zowel voorkant als achterkant visitekaartje).
De oneliner beschrijft nu veel beter wat ik doe, alleen klinkt niet meer zo lekker als de 1e. Ik zal er zelf ook over nadenken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-qO9tBMi8

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

bij deze dan!

pieterpoorthuispieterpoorthuis

De oneliner/slogan vind ik mooi, alleen is mijn markt breder dan banken, namelijk alle betaal-transactie verwerkende bedrijven. (payments, transactions, electronic transactions, etc)

mireille den Hartogmireille den Hartog

Ben ook geen copywriter maar misschien dat we er samen uitkomen om een goede oneliner te bedenken; business to paymenttransactions b.v.????

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
huisstijl-mireille-den-hartog-ITQ56NdI

mireille den Hartogmireille den Hartog

Het beeldmerk is een combinatie van de letter p en c. Kleur paars toegevoegd om het wat vriendelijker te maken.
De oneliner moet of kan anders maar daar weet jij misschien wel wat voor.
Het logo meteen toegepast zodat je meteen kunt zien of het logo "werkt"!

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog, UNE ontwerstudio

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.