Om het af te leren nog 1 variant met achterkant dezelfde kleur als de voorkant wat beeldmerk betreft. Ben je al uit je oneliner??????
Poorthuis Consultancy
- Wedstrijd van: pieterpoorthuis
- Categorie: Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2010
Datum einde: 01-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Twee oneliners in gedachten:
1) Value to payments
2) Value to electronic payments
Tweede is correcter, maar misschien te lang en minder pakkend.
Kan je een voorbeeld maken met de 1e of 2e oneliner, met de combinatie van de drie kleuren van hierboven (#2407) en de vulling van #2347 (achterkant grotendeels gevuld met het beeldmerk)?
Bedankt!

Geen commentaar

Geen commentaar

bedoelde je het zo?
Kan na deze inzendingen nog 1 inzending plaatsen.
Groetjes Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio
ik bedoelde eigenlijk 1 ontwerp in de combinatie van de drie kleuren van de contrast-rijke 'bullet-points'. De combinatie van paars & blauw geven een mooier effect.
bedoel je het donker blauwe logo voorop het kaartje met onderin de bullet in een tint en aan de achterkant de bullet in het paars, zoals bij inzending 3. Dus eigenlijk zoals hiernaast alleen met een paarse achterkant.

Geen commentaar
idem
geen commentaar??????
Ik kan niet alles tegelijk he :)
Dit idee van logo's inzetten voor verschillende doeleinden ziet er perfect uit. Donkere (contrast-rijke) variant vind ik mooier dan de 'pastel'-variant

Geen commentaar
idem

Geen commentaar
dit is beter
contrast-rijk vind ik mooier dan pastel, maar het verrassings-effect is nog steeds beter bij de varianten met blauw & paars

hiermee wil ik laten zien dat je met dit beeldmerk nog meer kunt doen en herkenbaarheid kan creeëren, het is inzetbaar voor meerdere doeleinden
ook hier weer "aparte" kleuren. Komt zeker door het downloaden.

andere kleur blauw
op de een of andere manier "vervormen' de kleuren

Hierbij de achterkant aangepast in het blauw, meer eenheid zoals je zelf al zei. Alleen is het verrassingseffect wel weg. je kunt namelijk ook een beetje spelen met de elementen en kleuren die je hebt in je logo, dat maakt het allemaal wat spannender.
ziet er nu wel erg blauw uit, wanneer je op het document klikt komt de goede kleur te voorschijn zoals de voorgaande
Verrassingseffect is idd weg. Maar wel leuk dat je dit hebt laten zien.

nog een variatie voor de achterkant van het kaartje. En de "nieuwe" oneliner er onder gezet. Wanneer jij een betere weet laat het me dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio
Volle achterkant ziet er mooi uit, vooral leuk gebruik van een deel van het beeldmerk. Alleen door de verschillende kleuren is er voor mijn gevoel te weinig eenheid. Bijv. het ontwerp van flinq met verschillende tinten blauw creeert meer eenheid.

een variatie met een andere oneliner. het gaat in eerste instantie om het beeldmerk en het totaal, het logo in z'n geheel, de oneliner hoort daar uiteraard bij maar kan altijd nog anders" bewoord " worden.
met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerpstudio
Ik vind het 1e ontwerp mooier (zowel voorkant als achterkant visitekaartje).
De oneliner beschrijft nu veel beter wat ik doe, alleen klinkt niet meer zo lekker als de 1e. Ik zal er zelf ook over nadenken.

Geen commentaar
bij deze dan!
De oneliner/slogan vind ik mooi, alleen is mijn markt breder dan banken, namelijk alle betaal-transactie verwerkende bedrijven. (payments, transactions, electronic transactions, etc)
Ben ook geen copywriter maar misschien dat we er samen uitkomen om een goede oneliner te bedenken; business to paymenttransactions b.v.????

Het beeldmerk is een combinatie van de letter p en c. Kleur paars toegevoegd om het wat vriendelijker te maken.
De oneliner moet of kan anders maar daar weet jij misschien wel wat voor.
Het logo meteen toegepast zodat je meteen kunt zien of het logo "werkt"!
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog, UNE ontwerstudio