Beste,
Dank u voor uw commentaar.
Een banner voor bijvoorbeeld een beurs heeft niet zozeer een informatieve functie, deze moet eye catching zijn, de aandacht trekken van de potentiële klanten die langs lopen, deze kunnen zich dan verder laten informeren aan de stand door middel van flyers, informatie folders en de standhouder zelf.
Ik heb op de Banner als eye catching object een jongen gezet (had ik bij de eerste vergeten de vlieger weg te halen) die over een stad staat heen te kijken waar hij zelf niet veel van snapt, zelfs in kan verdwalen. (hoe de zakenman naar het world wide web kijkt) Hiermee trek je de aandacht van de voorbijgangers, vervolgens gaan mensen dan verder kijken en zien in grote lijnen waar het om gaat, in dit geval uw bedrijf City-map. Ik kom dan bij de Pay-off \"succesvol op het web\", internet is in de volksmond al zo uitgesproken en komt in vele maten voor dat dit niet echt de aandacht meer trekt van de mensen en dit als normaal word beschouwd, we lezen immers in voorbijgang geen gehele zinnen om te weten waar het over gaat, om het woord \"web\" te gebruiken verander ik het aandacht punt naar het woord \"succesvol\". Ik heb laatst voor een beurs een promo movie gemaakt die de gehele dag door draaide en ook een zeer groot succes was, dit zijn bewegende beelden die niet direct alles prijs geven, de mens is nieuwsgierig van aard en blijven kijken waar de standhouder goed op in kon spelen.
Kort om, het gaat bij deze niet direct om de informatie direct onder ogen te brengen maar de aard van de mens te prikkelen, (Reclame) hier doen we niets anders.
met vriendelijke groet,
Ron
city-map Amersfoort
- Wedstrijd van: city-map Amersfoort
- Categorie: Illustratie, Tekening, Kledingopdruk
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 02-11-2011
Datum einde: 09-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Als grafisch ontwerper zou je moeten weten dat je niet zo maar een afbeelding van het internet mag plukken om in je ontwerp te gebruiken...
Als deze afbeelding auteursrechtelijk beschermd is kan dit problemen opleveren voor de opdrachtgever...
De afbeeldingen in mijn stock zijn betaald, zelf gemaakt of auteursrechten vrij. Maar toch bedankt voor je opmerking hierover.
Met vriendelijke groet,
Ron
Hoi ron.
bedankt voor jou uitleg, dat helpt mij heel erg.
ik vind jou inzending (zeker met uitleg) een topper. Ik ben nog in overleg met collega\'s en teamleden om van hun ook feedback te krijgen. ik reageer vandaag nog terug

Bij deze toch een beurs gerichte simpel maar zakelijke inzending voor uw eye catching banner.
Met vriendelijke groet,
Ron
Hoi Ron.
bedankt voor jou inzending.
Ik vind jou inzending een banner die mij aanspreekt. Ik vind alleen dat het jongetje op de voorgrond te veel aandacht krijgt. Waardoor de voordelen van city-map voor ondernemers te veel op de achtergrond raken.
Ik vind wel dat jou keuze van deze banner het plaatje levendig maakt, wat mij erg bevalt.
Waarom is jou keuze geweest om Succesvol op[ het web te gebruiken ipv Succesvol op Internet?