1234 AB
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Huibregtsen
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 199.00
- Datum start : 23-11-2012 17:21
- Datum einde : 07-12-2012 17:19
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 29
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De Publieke Zaak is een vereniging,die zowel bottom-up versterking van onze maatschappij voorstaat als fundamentele revisie van ons politiek bestuurlijk systeem. Zie websites www.Publiekezaak.nl; www.slinger.nu; www.thefactclub.nl en www.denationaledialoog.nl.
Het komende jaar willen wij een groot en groots project op gang brengen, waarbij burgers, verenigingen, federaties en ondernemingen uitgedaagd worden om maarschappelijke verantwoordelijkheid te claimen voor één of meer postcodes. Deelnemers krijgen een licentie om niet van ene jaar om hun visie op maatschappelijke verantwoordelijkheid in het door hen gekozen gebied zichtbaar te maken, waarbij zij de vrijheid hebben om de nadruk op bepaalde aspecten van maatschappelijke verantwoordelijkheid te kiezen.
Het hele project wordt multimediaal ondersteund, waarbij een centrale website met chat mogelijkheden voor elke postcode en een wekelijks TV programma een belangrijke rol vervullen. 1234 AB is een werktitel, die nog veranderd kan worden. Hoewel dit een voorbeeld postcode is staat AB in het bijzonder voor Actieve Burger als een moderne term voor vrijwilliger. Het beeld merk moet dus op een of andere manier zichtbaar maken, dat burgers zelf actief worden in hun omgeving, die zowel fysiek, dus als postcode, maar ook naar onderwerp kan zijn afgebakend. Zo is het goed denkbaar dat organisaties als van Harte Resto, Leger des Heils en vele anderen ook een actieve rol gaan vervullen.
Hetbeeldmerk moet uiteindelijk ook internationaal gehanteerd kunnen worden
Het komende jaar willen wij een groot en groots project op gang brengen, waarbij burgers, verenigingen, federaties en ondernemingen uitgedaagd worden om maarschappelijke verantwoordelijkheid te claimen voor één of meer postcodes. Deelnemers krijgen een licentie om niet van ene jaar om hun visie op maatschappelijke verantwoordelijkheid in het door hen gekozen gebied zichtbaar te maken, waarbij zij de vrijheid hebben om de nadruk op bepaalde aspecten van maatschappelijke verantwoordelijkheid te kiezen.
Het hele project wordt multimediaal ondersteund, waarbij een centrale website met chat mogelijkheden voor elke postcode en een wekelijks TV programma een belangrijke rol vervullen. 1234 AB is een werktitel, die nog veranderd kan worden. Hoewel dit een voorbeeld postcode is staat AB in het bijzonder voor Actieve Burger als een moderne term voor vrijwilliger. Het beeld merk moet dus op een of andere manier zichtbaar maken, dat burgers zelf actief worden in hun omgeving, die zowel fysiek, dus als postcode, maar ook naar onderwerp kan zijn afgebakend. Zo is het goed denkbaar dat organisaties als van Harte Resto, Leger des Heils en vele anderen ook een actieve rol gaan vervullen.
Hetbeeldmerk moet uiteindelijk ook internationaal gehanteerd kunnen worden
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Studio1815
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Studio1815 zegt
Nu met AB er achter, is wel logischer inderdaad
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Studio1815:
DIT IS MIJN EERSTE VERSIE, MOCHT IK NOG TIJD INSPIRATIE HEBBEN DAN MAAK IK EEN NIEUWE
-
Huibregtsen zegt :
Hij is in ieder geval wel creatief al kan de AB beter achter de 1234 om meer op een postcode te lijken
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-