Bij deze mijn eerste voorstel voor het TDS logo.
Ik heb zoals gevraagd elementen van de Nederlandse cultuur er in verwerkt: de tulpen die samen een molen vormen. Hierdoor blijft het logo strak en niet te druk.
Omdat de kleur roze terug zal komen in de vernieuwde website, heb ik dit ook meegenomen in mijn ontwerp. Uiteraard kunnen kleuren en lettertypes aangepast worden.
Graag hoor ik van u wat u hier van vindt.
Met vriendelijke groet,
Linh Thu
Een niet TE typisch Nederlands logo
- Wedstrijd van: typicaldutch
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 10-05-2010
Datum einde: 17-05-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo,
Bedankt voor je inzending. Ik vind het logo leuk, alleen het lettertype niet helemaal..
Dit begrijp ik niet helemaal. Jullie wilden toch een rimpeling in het water? Dan vind ik het uiterst zonde van de tijd die ik eraan heb besteedt!