gevraagd: logo voor duurzaamheidscampagne WijNijkerk

Datum start: 03-05-2013

Datum einde: 19-05-2013

Totaal budget: € 299.00
WINNAAR
Book cover
lauravoet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo waarmee we de campagne WijNijkerk herkenbaar kunnen communiceren. Het logo gaat gebruikt worden op het platform www.wijnijkerk.nl, en op flyers en posters.

WijNijkerk wil duurzame initiatieven een boost geven. Denk aan landbouw in de stad en buurtmoestuinen, zelf in coöperatief verband energie opwekken, kleinschalige particuliere zorgprojecten, Repair Cafe’s, technische milieu-innovaties tot nieuwe onderwijs- en mobiliteitsconcepten.
Hiervoor zetten we een netwerk op van betrokken burgers, bedrijven, zzp-ers, maatschappelijke organisaties, onderwijs. Mensen met goede ideeën worden uitgenodigd hun idee in te brengen, en kunnen hun initiatief verder brengen in samenwerking met mensen/organisaties die ondersteuning kunnen bieden.

Bedrijfsomschrijving


Het logo is niet voor een bedrijf, maar voor een campagne. De partijen achter de campagne zijn de gemeente Nijkerk, GreenWish (www.greenwish.nl), METT (mett.nl), plus een kernteam van lokale organisaties en personen.

De belangrijkste communicatiedrager van de campagne is een online platform, dat ook na de campagne (2e helft 2013) online blijft (met als doel: mensen die iets willen oppakken voor de samenleving kunnen elkaar vinden).

Doelgroep


Iedereen in de regio Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen met een goed idee voor een duurzaam initiatief: inwoners (burgers), ondernemers (MKB en zzp), onderwijs, maatschappelijke organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren kunnen vrij gekozen worden. De kleuren in het logo zullen we terug laten komen in de template van het platform www.wijnijkerk.nl

Het logo moet duurzaamheid uitstralen, en het gevoel dat de mensen in Nijkerk samen aan zet zijn voor een duurzame toekomst.

Titel campagne: WijNijkerk
Ondertitel:Ssamen voor duurzaamheid

Designer: lauravoet lauravoet
logo-lauravoet-zKxZVMXI

Geen commentaar

GreenWishGreenWish

Dank voor je inzending. Fijne kleuren, helder beeld. Met je uitleg erbij snap ik de cirkels, zonder uitleg had ik dat niet gezien.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lauravoet-E8mVCHA0

lauravoetlauravoet

Beste heer/mevrouw,

Hierbij presenteer ik u mijn ontwerpvoorstel.

Het logo stelt een N voor die wordt verbonden door cirkels. De cirkels met de ruimte ertussen stellen de samenwerking voor die u wilt oproepen met deze instantie.

Graag hoor ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Laura Voet

GreenWishGreenWish

Deze opmaak vind ik fijner dan van die hierboven.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.