Beste Krista,
Hierbij mijn inzending.
De naam 'Alles Haalbaar' geeft aan dat er een oneindigheid aan mogelijkheden is. Dit heb ik vertaald in een ∞-symbool, gecombineerd met de 'initialen' van uw bedrijf.
Ik ben benieuwd naar uw mening!
Groet,
Emile
Krachtig en onderscheidend logo voor high level management support
- Wedstrijd van: Krista Stam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-07-2014
Datum einde: 19-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Emile
Het ziet er mooi uit maar lijkt iets teveel op het logo van Albert Heijn.
Groet
Krista
Klopt inderdaad wel een beetje. Is ook bijna onvermijdelijk als je iets met die twee letters wilt doen. Er zit gelukkig nog wel genoeg verschil in.
Ik ben verder zelf erg tevreden met het logo. Ik denk dat je met het visitekaartje op de onderste afbeelding zeker een professionele indruk achter laat!
Ziet er erg goed uit en helemaal mee eens dat het al snel op AH 'lijkt' als je dezelfde initialen heb.
Kan het symbool ook links van de tekst worden gezet of ziet dat er niet mooi uit?
Het heeft voor mij toch echt wel iets dit ontwerp. Door de rode kleur wel afwijkend genoeg van AH denk ik. Wsl heb je wel briefpapier grid. Zou je voor mij eens op willen maken even als voorkant visitekaartje
Drs. Krista Stam
Ko van Dijklaan 33
1187SB Amstelveen
06 24758900
krista@alleshaalbaar.nl
www.alleshaalbaar.nl
Ik wees het ontwerp in eerste instantie af wegens de gelijkenis met AH maar vind het idd wel een mooi vormgegeven en strak ontwerp. Mede doordat ik zag wat je voor onder andere de bierbrouwer hebt gedaan ben ik wel benieuwd hoe je de huisstijl verder vorm zou geven (visitekaartje/briefpapier en header voor website) En ook wat het evt na afloop van de wedstrijd kost om dingen nog aan te passen
En zou je zelf naast rood nog andere kleuren passend vinden?
Beste Krista,
Fijn dat het ontwerp in tweede instantie toch bevalt!
Ik was de afgelopen weken op vakantie en heb nog geen tijd gehad om mijn ontwerp verder uit te bouwen tot een huisstijl. Ik zag dat de deadline dinsdag is, dus ik ga er morgen nog hard mee aan de slag. Mocht het ontwerp bevallen, kan er na de deadline altijd nog (gratis) het een en andere worden veranderd!
Beste Krista,
Ik zie dat je nog geen keuze hebt kunnen maken. Ik zou graag de doorslag willen geven door alsnog mijn ontwerp in te zenden (het was me niet meer gelukt voor de deadline).
Kan ik je bereiken via de mail?
Groet,
Emile Cornelissen
Emilecornelissen@gmail.com