Excuses nu ook je naam in het groen
Lief en zacht logo wat niet truttig is voor de start van uitvaartonderneming
- Wedstrijd van: fotofashion
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-11-2020
Datum einde: 20-11-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



en in het groen

Beste Yvette,
Hierbij de aangepaste versie. De vier hartjes vormen te samen een klavertje vier. Er wordt afscheid genomen van 1 blaadje. Het logo heb ik nu meer langwerpig gemaakt. Dat is inderdaad voor online een stuk slimmer.
Dit ziet er idd iets fijner uit en beter toe te passen :-) Mooi zo.
Zou je mijn naam eens in de groentint willen proberen ipv in de bruintint.

Geen commentaar
Mooi en duidelijk lettertype en kleurenrange. Ik ben alleen heel benieuwd als ik het logo naast mijn naam zo moeten zetten. Dit is namelijk wel een behoorlijk "vierkant" blok wat niet in alle media uitingen op deze manier kan worden geplaatst.