Geen commentaar
Logo en visitekaartje Pluriform
- Wedstrijd van: dijkvanpluriform
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-03-2015
Datum einde: 30-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


mooi!
Mr van Dijk, deze is met voorsprong mijn favoriet!
Hallo Angel,
je ziet het, je hebt fans onder mijn vrienden...
Hoe zou dit logo er uit zien op een compleet visitekaartje? (ofwel hoe zou je het logo verder gebruiken in huisstijl ed.). Zie als voorbeeld de laatste inzending van Linda waarin ze de vorm van het logo op heel mooie manier in het visitekaartje gebruikt. Kan je een voorstel voor kaartje doen?
sander
overigens...ik ben het voor een heel deel met jurjen eens...1 van de favorieten door mooie vorm je logo. wat ik nog mis is een "wouw factor"....door toegepastgebruik van de vorm (zie comment boven) of kleur zoals bij logo's van Wimdesign....zou je in laatste dagen van de wedstrijd nog een poging willen doen met deze hier naast als basis...? zou toch mooi zijn als het kiezen bij het einde van de wedstrijd niet moeilijk is...!
Hallo, ik ga er mee bezig...bedankt voor de feedback
en reactie
leuk! #benieuwd!
nabrander: in het kaartje graag wel pay-off opnemen.
veelzijdig in maatwerk:
procesmanagement
crisismanagement
milieu

Geen commentaar
vanuit puntje op de i zetten
mooi!
Oh, en deze is ook erg leuk!

Geen commentaar

Geen commentaar
hierbij de pijl ff wat krachtiger gemaakt
mooi!

Geen commentaar
pay off ff weg denken..las nu pas je feedback
bent ook wel erg snel...!
nee.... beeld minder mooi. van afstandje heeft de vorige mooie spanning oid. deze is te "gewoon"/wat meer standaard
ga er nog mee puzzelen koos nu misschien voor een te snelle oplossing
voel veel voor je andere logo....misschien daarmee verder puzzelen? hoewel...kan toch verrassend zijn....

Geen commentaar
chemie in het rood (gevaar) Pluriform in het groen (safe, helende)
Hallo Angel, je maakt mooie strakke figuren voor de logo's! Ook deze erg mooi, vooral van een afstandje. bij vergroten kreeg ik wel associatie met symbool voor communisme, rood en sikkel-vorm...Misschien als de puntjes van de uiteinden wat minder scherp zijn al weg?

Geen commentaar
de redenen waarom ik kies voor een korte pay off is dat je bij verkleining de tekst kunt blijven zien, idemdito blijft het logo bij verkleining herkenbaar. in het Engels vanwege bijv. het uiterste (UNDAC)
vind het logo briljant. Toch mis ik nog iets sprankelends in het gehele beeld met de naam (heeft de chemie rood met groene tekst wel door spanning in de vorm van de molecuul). Is wel heel zakelijk. Helpt het om het logo in rood en de naam in zwart te zetten?
begrijp je uitleg van de pay off. Kan helaas geen goede korte bedenken (je voorstel vindt ik niet specifiek genoeg). Maak me daar niet veel zorg over. Kan altijd nog kiezen om een versie met wat langere pay off te maken voor visitekaartje en briefhoofd en voor klein beeld een zonder pay off
nog even terug kijkend...vond de versie met het logo als O in de naam pluriform ook erg mooi (zonder de pay off), wel nog zelfde opmerking als hier boven: op zoek naar een kleine extra eigenwijze noot (nu erg zakelijk)

Geen commentaar
De M iets sterker gemaakt, vetter font
de reden waarom ik geen WE MANAGE THE CRISIS als pay off heb staan is vanwege de diversiteit aan werkzaamheden tot en met trainingen (waarbij ik ervan uit ga dat klanten/personeel zelf een crisis beter kunnen besturen)...wel een WE gevoel Pluriform incl. klant.
Oke over nagedacht...!
spreekt me toch niet aan geloof ik.
vind je dat het logo ook vóór de naam kan of zou het dan teveel als O lezen? nog iets te doen met kleuren?

Geen commentaar
eenvoud daardoor langer herkenbaar, normale cyclus is doorbroken, strubbeling, crisis...neigt naar een M van Management..daarna weer vervolg van de cyclus in een opstijgende lijn.
De O met achtergrondgedachte heel mooi!
Onderschrift wordt het niet.....(hoewel best een goede samenvatting..maar klinkt me te arrogant geloof ik).