Geen commentaar
Datum start: 04-02-2014
Datum einde: 23-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Into The Box, Dit ziet er erg goed uit. Een mooi geheel. Wat we missen is even een beeld bij hoe het logo er in de website van ons uit zou komen te zien. Zou je daarnaast ook nog een detailbeeld van de visitekaart kunnen laten zien?
We kunnen dan een betere beslissing nemen over de winnaar! We ontvangen het graag vandaag of morgen al. We hebben de wedstrijd iets verlengd. Zien het graag tegemoet!

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Into The Box,
Dank voor de inzending. We vinden het logo origineel bedacht. We zien er ook zeker een vos in. Echter de kleuren zijn wel een probleem. Als het in het groen zou zijn, zou het minder herkenbaar zijn. Eigenlijk is groen wel een kleur die in het logo verwerkt zou moeten worden, gezien de reeds ingezette look and feel van de site. Hoewel we een vos eigenlijk wel heel geinig vinden, misschien kun je er nog eens naar kijken, rekening houdend met de groene kleur?

Geen commentaar
Beste inzender,
Zou je een korte toelichting kunnen geven?
Dank!
Beste Buro Foss,
Ik heb ervoor gekozen om als vignet bij het logo een vos te nemen. Dit is natuurlijk een knipoog naar de naam van het buro. Aangezien een vos heel specifieke kleuren heeft heb ik afgeweken van de groene kleur van de website. Daarnaast is het vignet te zien als een pijltje. Een element dat heel duidelijk een target weergeeft. Dit kan zijn een locatie, een product of een doelstelling. Op het gebied van marketing zijn deze zaken priory. Deze elementen onderbouwen mijn inzending voor het logo.
Met vriendelijke groet,
Into The Box - Design