Logo sapbar VANNU
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Sapbar VANNU serveert smoothies in het huidinstituut. Ter promotie van het huidinstituut staan wij met de sapbar op events en markten om de link te kunnen leggen naar voeding en schoonheid en hierdoor op een andere manier in contact te kunnen komen met de consument. We willen in basis met 4 smaken gaan werken (en dus ook 4 kleuren) en 1 smaak van de maand. Dit mag op een manier terugkomen in het logo of verschillende logo's. Meer informatie op www.huidinstituutvannu.nl
Doelgroep:
Doelgroep sapbar: Iedereen van jong tot oud die bewust bezig is met gezonde voeding en huidverbetering.
Doelgroep huidinstituut: 30+ man of vrouw en focus op huidverbetering / -verjonging.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Must have is aansluiting / duidelijke link met het bedrijf Huidinstituut VANNU (hoeft niet qua kleuren maar het is wel 1 bedrijf). Must have is een deel van het logo wat 'uitgesneden' kan worden voor op flesjes.
-
designer: Bo Alofs
-
designer: Bo Alofs
-
designer: Bo Alofs
-
designer: logomaker
-
designer: Bo Alofs
-
designer: Bo Alofs
-
designer: Bo Alofs
-
designer: Bo Alofs
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: Sanja88
-
designer: Sanja88
-
designer: Sanja88
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: ZoMoetDesign
-
designer: rocco
-
designer: rocco
-
designer: Y-graphic design
-
designer: Y-graphic design
-
designer: Y-graphic design