Geen commentaar
Logo Stichting Erfgoed Wederopbouw Noord Brabant
- Wedstrijd van: Stichtingwederopbouw
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-04-2015
Datum einde: 30-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo WillemvanBoxsel
Dank U wel voor de feedback
Ik heb hem aangepast en alles recht gezet en uitgelijnd
met creatieve groeten Petje
dit ziet er inderdaad rustiger uit, bedankt
Dank U !! Willem B met vriendelijke en creatieve groeten Petje
Ps Als er nog wat is hoor ik dat graag dan pas ik het aan Gr Petje

Geen commentaar
ik vind de onderste wat klein worden,
de bovenste vind ik nu het best in de stijl, die we willen oproepen, passen.
ik vind de onderste wat klein worden,
de bovenste vind ik nu het best in de stijl, die we willen oproepen, passen.
het lijkt of de letters van 1 scheef staan, doordat de troffel scheef staat, als je die evenwijdig aan de letters zet, ziet het er mogelijk rustiger uit.
het lijkt of de letters van 1 scheef staan, doordat de troffel scheef staat, als je die evenwijdig aan de letters zet, ziet het er mogelijk rustiger uit.

Geen commentaar
Hallo Willem
Alle kleuren mogelijk dank U wel voor de extra feedback
met creatieve groeten Petje
we vinden deze qua stijl wel de goede richting op gaan.
wellicht nog wat onsamenhangend en te priegelig.

Geen commentaar
het gebruik van een (herkenbaar) gebouw beperkt de scope van de stichting. het gaat om al het erfgoed van de wederopbouwperiode.
verder vinden we (geldt voor alle logo's tot nu toe) de logo's wel erg groen.
het gebruik van een (herkenbaar) gebouw beperkt de scope van de stichting. het gaat om al het erfgoed van de wederopbouwperiode.
verder vinden we (geldt voor alle logo's tot nu toe) de logo's wel erg groen.

Geen commentaar
de gebouwen in het plaatje zijn geen typische gebouwen uit de naoorlogse wederopbouw periode.
Hallo WillemvanBoxsel
Ik heb hem aangepast met creatieve groeten petje

Geen commentaar
BEW is (nog) geen gangbare afkorting en ik vind deze wel heel erg prominent aanwezig.
het dakje is wel een verwijzing naar een gebouw maar niet naar de typische naoorlogse wederopbouw.
BEW is (nog) geen gangbare afkorting en ik vind deze wel heel erg prominent aanwezig.
het dakje is wel een verwijzing naar een gebouw maar niet naar de typische naoorlogse wederopbouw.
we vinden dit logo te veel een aannemerslogo

Geen commentaar
verrassend logo.
aan de andere kant zijn we ook benieuwd naar een niet geografisch georienteerd logo. we ontvangen nu alleen logo's waarin brabant/nederland is opgenomen
verrassend logo.
aan de andere kant zijn we ook benieuwd naar een niet geografisch georienteerd logo. we ontvangen nu alleen logo's waarin brabant/nederland is opgenomen

Geen commentaar
Ook een originele benadering, waarbij het lijkt dat we een landelijk dekkend netwerk zijn.
Wel nog het woord Behoud toevoegen, dat is wel essentieel
Hallo WillemvanBoxsel
Dank U wel voor de extra feedback ik ga hem aanpassen voor U
met vriendelijke en creatieve groeten Petje
dit logo wordt onduidelijk als briefhoofd.