hoi Tom,
geen enkel probleem. hierbij een versie gecombineerd met een bijpassend beeldmerk. ook prima los van elkaar te gebruiken.
Logo voor adviesbureau in Verandermanagement
Datum start: 12-01-2012
Datum einde: 31-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Idd een krachtig beeldmerk. Zouden jullie een aantal variaties kunnen maken. In een ander ontwerp, is zijn de 3 teksten, BLD BSNSS, Bold Business, en Be Bold, Build Business onder elkaar gebruikt. Oranje is er energiek, maar wellicht zijn er ook nog andere kleur combinaties mogelijk?

hoi tom,
hierbij zoals gevraagd. persoonlijk denken we dat het teveel van het goede is aan truukjes,
beeldmerk, kleurwissel in de tekst, bold/regular wissel in de tekst, uitleggen van het ontbreken van de klinkers (wat wat ons betreft geen uitleg behoeft...moet juist beetje lef hebben door het niet uit te leggen)
gr. roy & jeanine
Dank voor het ontwerp en de feedback. Dat is beide erg bruikbaar. Wel mooi om het ook even zichtbaar te hebben. de BLD kan inderdaad "uitgelegd" worden als Build of als Bold en dat is ook de bedoelde twist, die moet zorgen voor creatief denken! De wedstrijd loopt nog ruim een week, maar volgende week zullen wij weinig comments kunnen leveren wegens vakantie.

en hierbij ook nog een aanvullende variant van het logo, geplaatst op bijvoorbeeld smallere/staande oppervlakten... deze versies kunnen prima naast elkaar gevoerd worden....
Oranje is inderdaad de meest krachtige kleur. Zouden jullie ook eens naar het best beoordeeld ontwerp van YourCreation willen kijken. Daar passen de de 3 tekstregels erg mooi bij elkaar. Bij jullie beeldmerk in combinatie met het gedraaide lettertype ziu dit ook erg mooi passen.
bvdm gr Tom
nog even een vraag voordat wij een winnaar kiezen. Liever jullie het logo in alle bestandsvormen aan? hoge resolutie, blanco achtergrond en eventueel bewerkbaar in AI of Photoshop? Wij willen hem namelijk kunnen toepassen zoals ook bij het andere 4 ster ontwerp hieronder
ja wij hebben een professioneel reclamebureau. bestanden worden aangeleverd in pdf/epf/jpg/png voor gebruik op web en drukwerk.
het ontwerp is vector-based en dus bruikbaar om tot elk formaat te schalen.

hoi tom,
vanzelfsprekend. hierbij enkele kleurvarianten. oranje vonden wij mooi krachtig voor Nederlandse lef...

hierbij onze inzending. het logo spreekt grotendeels voor zichzelf naar aanleiding van de briefing. het grapje erbij is dat bold ook in bold (vette letters) geschreven is in zowel ondertitel als naam. verder heeft de N een eigenwijze twist voor het lef-effect.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
mooi fris en strak ontwerp!
we zoeken eigenlijk ook een dergelijke combinatie, waardoor een klein beeldmerk als logo voor oa Twitter gebruikt kan worden. Is dit nog te combineren. Zie ook de verschillende comments op andere ontwerpen. Mvg Tom