Geen commentaar
Logo voor adviesburo in de verzekerings en pensioensector
Datum start: 12-03-2018
Datum einde: 19-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit lijkt de winnaar te worden van mijn klein marktonderzoek. Het blokje is bijna op zijn plek en dat symboliseert goed wat wij doen.
De wedstrijd loopt nog meer dan een week en ik kan de termijn niet aanpassen. Ik wacht nog wat commentaar af maar ik verwacht dit de winnaar wordt

Geen commentaar
Hoi Joost, dank je wel. Ik heb de bovenste drie uitgezet en wacht nu op commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Hier zit het blokje reacties al helemaal in

Geen commentaar

Geen commentaar

Hierbij verschillende aanpassingen.
De aanpassingen betreffen verschillende fontvariaties in dezelfde kleur en verschillende kleurvariaties.
Ik heb het lettertype Colaborate gebruikt.
Het lichtere font bevalt mij het beste. Je werkt nu voor Strategy en Work met vet geloof ik. Wat als je dat niet doet? Ik heb het idee dat het dan subtieler wordt
Joost, ik krijg als commentaar dat het rode stukje er uit lijkt te vallen ipv dat het er in geplaatst wordt. Kun je het stukje anders plaatsen waardoor de beweging naar binnen lijkt te gaan
Kun je een drietal varianten maken met het blokje steeds wat anders. Ik wil het dan aan verschillende mensen voorleggen om te kijken wat ze het beste vinden passen

Geen commentaar
Duidelijke verbetering. de 2e van boven (eerste nieuwe) bevalt mij het beste. Welk lettertype gebruik je hier?
Joost kun je een beeld uploaden met alleen de 2e van boven. Ik kan het dan makkelijker aan anderen laten zien zonder dat ik moet uitleggen welke ik bedoel
Hoi Joost, als reactie krijg ik dat de nadruk op 'Strategy' ligt in het logo als gevolg van het rood gebruik in de naam. Als bedrijf is onze toegevoegde waarde dat we focussen het realiseren de strategie cq het vertalen naar actieplannen. De nadruk zou dan. Moeten liggen op 'Work'. Zou je kunnen spelen met variaties waarbij dat meer er uitkomt

Geen commentaar
De bovenste vind ik een goede vondst met het tangram stukje dat nog geplaatst moet worden. Wat is het effect als de payoff 'in Insurance & Pensions' wordt?
Ook is afstand tussen de letters nu groot, hierdoor heeft het logo veel ruimte nodig. Kun je spelen met een kleinere afstand.?
Dank je wel voor je reactie en beoordeling.
Ik ga er mee aan de slag...