Geen commentaar
Logo voor dé Beleefboerderij!
- Wedstrijd van: burmaniaboerin
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 21-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo,
Op de valreep nog een vraag: Zou het nog mogelijk kunnen zijn om de naam Boerderij wat meer te laten opvallen? Zoals:
Burmania (zoals het nu is)
Beleef (bijv. schuin of zo) Boerderij (vetgedrukt) (wel zo dat het duidelijk is dat beleef en boerderij bij elkaar horen). Op deze manier komt de naam Burmania Boerderij, Beleefboerderij (dus 2x keer het woord boerderij gebruiken, terwijl het maar 1 keer staat, onze echte naam.
(Kijk maar een naar een ander voorbeeld....)
Het is een nek aan nek race, tussen twee logo's, :)
Groeten, Karin
Beste Karin,
Ik kan zeker de aanpassingen doen, dat is geen probleem.
Ik red dat echter niet binnen de wedstrijdperiode want ik zit in de sneeuw :0)
Als je mijn logo kiest pas ik het ook na de wedstrijd aan totdat het helemaal naar tevredenheid is.De finetuning vindt na afloop via de mail plaats. Ik ben morgen terug van vakantie maar kan dus momenteel even geen aanpassingen doen helaas. Veel suc6
met de keus.
Hartelijke groeten,
Mayaro

Geen commentaar
Alleen Burmania is inderdaad toch leuker, compacter. Voorkeur gaat naar donkerblauw en lettertype zoals linksboven of rechtsonder. En dan op dezelfde manier als in een eerder logo (klein: beleefboerderij, groot Burmania)(zie vorig logo).

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Dank voor de feedback en de sterren.
Ik was al bezig met wat aanpassingen
en deze stuur ik dus bij deze in.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Hartelijke groet,
Mayaro
Hallo Mayaro,
Een erg leuk, speels, vrolijk logo! Het enige wat er naar ons idee nog aan schort is de onduidelijke naam Burmania. De letters zijn erg speels, maar daardoor wel moeilijk leesbaar voor ons gevoel.
Onze naam is ook eigenijk Burmania Boerderij.
Met name de rechter logo spreekt ons het meeste aan.
Hartelijke groeten,
Karin
Goedemorgen Karin,
Leuk om te horen dat het logo zo aanspreekt.
Het lettertype kan ik aanpassen, ik ga er mee aan de slag.
Groetjes,
Mayaro

Geen commentaar
Bedankt voor de inzending. Het koetje in het logo is erg leuk, zeker door de kelien details, zoals het hartje en het pompebled, origineel.
De ronding van het linker logo spreekt ons aan, zeker ook de tekst die erbij staat. Alleen bij deze is de naam Burmania Beleefboerderij niet helemaal duidelijk omdat het op de zijkant staat (het is de bedoeling dta het op een bord langs de weg komt te staan en dan leest dit moeilijk. Bij het rechterplaatje is dit duidelijker, alleen mis ik hier het leuke rondje. een combi van te maken?
Alleen zijn we een boerderij waar ook veel schapen en geiten aanwezig zijn, een logo met alleen een koe zou de lading niet helemaal dekken. Maar het si wel een hele grappige koe!
Hartelijke groeten, Karin Visser

Geen commentaar