Beste Jeroen,
Hierbij de versie met "dikkere"letters
MVG
Jeff | Ryde Style
Datum start: 11-06-2012
Datum einde: 18-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hoi Jeroen,
Hierbij 4 variaties in lettertype, oplopend in "bourgondisch karakter"
De bovenste is het origineel.
groet
Jeff
Hoi Jeff, dank voor de uitwerking. Zou je de letters van de onderste opzet iets kunnen verdikken? Dan komt het volgens mij goed in de richting!
groet,
Jeroen
Hoi Jeff, dank voor de uitwerking. Zou je de letters van de onderste opzet iets kunnen verdikken? Dan komt het volgens mij goed in de richting!
groet,
Jeroen

Voilà, monsieur
Ja leuk!! Toevallig had ik die foto nog, geeft het wel een persoonlijke touch!
Hoi Jeroen, ja zo is het logo zeer persoonlijk.
Mocht u mijn logo kiezen dan zal ik meerdere kleur- en stijlvarianten maken (favicon/avatar, met reflectie etc)
goed weekend.
groet
Jeff
Hoi Jeff, dank voor de extra toelichting. Het persoonlijke logo spreekt me erg aan. Zou je ook een opzet kunnen maken met een iets Bourgondischer lettertype? Icm de rode wijn op de header komt dit logo al minder hard over, maar wellicht dat een zachter lettertype het beter doet op bijv kaartjes etc.
groet,Jeroen

Beste Jeroen,
Hierbij een andere optie voor het beeldmerk...
MVG
Jeff | Ryde Style
Leuk! Roept bij mij direct de associatie met wijn drinken en wijn proeven op.
Hallo Jeff,
Wat ik met afvraag: zou je dit logo kunnen ook uitwerken met mijn profiel?
Heb 'm net geplaatst op http://www.vinmierlo.com/profiel/

Beste Jeroen,
Het beeldmerk zou je eventueel op deze wijze kunnen verwerken in de image header van je website.
MVG
Jeff | Ryde Style
Hoi Jeff,
Leuk om te zien hoe je het beeldmerk met mijn website hebt gecombineerd!

Beste Jeroen,
Hierbij een optie met een ander lettertype en andere positionering.
(mijn persoonlijke voorkeur...)
groeten,
Jeff | Ryde Style
Beste Ryde Style,
Het heef nieks met jou logo te maken, "Liefst een klein beeldmerk tussen de woorden Vin en Mierlo" "duidelijke link naar wijn. Bijvoorbeeld wijnglas / wijnfles / kurkentrekker"

Beste Jeroen,
Bedankt voor de feedback.
Hierbij een aangepaste versie
(2 varianten, heb voor het gemak even de reflectie achterwege gelaten, maar dit kan natuurlijk wel toegevoegd worden)
Bewust het beeldmerk 40% groter gemaakt, anders zou het verwarrend kunnen werken i.v.m. vino.
groet
Jeff | Ryde Style

en de horizontale variant...
groeten
Jeff | Ryde Style
Hallo Jeff, dank voor je bijdrage. Zou je een variant met iets-niet veel- dikkere letters kunnen maken?
.. en het beeldmerk tussen vin en mierlo?

Optie 2 met een gekanteld glas en bewegend wijn.
(ook als losstaand beeldmerk herkenbaar)
groeten,
Jeff | Ryde Style
Hoi Jeff, de bewegende wijn en gekanteld glas zijn een mooie nuance. De horizontale variant spreek mij meer aan.

Beste Jeroen,
Hierbij mijn inzending; een rustig, modern en herkenbaar logo.
Ik ben benieuwd naar uw feedback
Met vriendelijke groet,
Jeff | Ryde Style
Ik wil niet vervelend zijn maar het concept lijkt verdacht veel op de vlaamse wijnacademie.
Sterker nog, het eerste logo is exact hetzelfde zonder wijn. en de huidige variant is alleen het hoofd vernieuwend. Verder een mooi concept, maar zet er zo mijn vraagtekens bij.
Beste Welnersmedia,
Ten eerste heb ik het logo van de Vlaamse wijnacedemie nog nooit eerder gezien.
Ten tweede vind ik de gelijkenissen zeer beperkt! De enige gelijkenis is een gekanteld wijnglas. Dus er je vraagtekens bij plaatsen is grote onzin.De laatste variant van het logo is een evolutie van concept 1, en zeer persoonlijk!
En den derde vind ik het best triest om te zien hoe schaamteloos mijn ontwerpen bij deze wedstrijd zijn gekopieerd.
Het logo van de vlaamse wijnacademie is mij bekend, maar heb hier niet de associatie mee gelegd naar dit ontwerp. Zoals ik het zie zijn de gelijkenissen inderdaad beperkt. Daarnaast, is dit een redelijk uitgekauwd thema met wijnglazen, wijnflessen etc. waarvan ik vind dat deze wedstrijd tot verrassende invalshoeken heeft geleid. Met andere woorden: ik neem geen aanstoot aan de opmerking van welmersmedia. Groet, Jeroen