in zwart/wit
Logo voor klassiek homeopaat
Datum start: 26-01-2012
Datum einde: 03-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



... of een klassiek symbool in een modern jasje?
Wat ik hier mis is de link naar water/vogel

Geen commentaar
De kleuren zouden nog wel zachter mogen, en ik twijfel nog over het groen aan de onderkant.

Water, plantaardig, vogel beeldmerk
Mooi! Alleen zou ik wel de kleuren meer pastel achtig kiezen, dit is te hip. De kleur moet meer richting de zweverige sfeer.
Oke... Ik pas de kleuren even aan, geen probleem.