Geen commentaar
Datum start: 20-03-2013
Datum einde: 27-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending. Het thema 'lost and found' wordt gesymboliseerd door een cirkelvormige pijl. Deze start en komt terug bij hetzelfde punt (de eigenaar). Er zit een draaiing in het figuur, aangezien de gadget even uit beeld verdwijnt. Het geheel is opgebouwd uit een enkele lijn. Dit verwijst naar de route dat het object aflegt.
De bedrijfsnaam staat in twee kleuren. Zo worden de afzonderlijke afkortingen nogmaals benadrukt.
Ik heb nu gekozen voor lichte, frisse kleuren in de range van geel tot aan paars. Uiteraard kan dit geheel naar wens worden aangepast.
Het ontwerp is erg eenvoudig. Hierdoor is het ook op kleine schaal (voor de sticker) goed toepasbaar.
Hopelijk sluit het ontwerp aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Chantal | estoy
De eerste waar ik het 'wow' gevoel van had. De kleurstelling en het logo, eenvoudig doch helder. Deze behoort zeker tot de kanshebbers.
Bas
Hartelijk dank voor de positieve feedback! Mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.
Hoi Chantal,
Vraagje. Zou je deze ook in zwart-wit kunnen maken voor ons? Wij willen eigenlijk beide (kleur op de site, maar de stickers komen er in zowel kleur als zwart-wit).
Groeten,
Bas

Geen commentaar
En om ook het verschil in sfeer nog eens te laten heb ik de kleuren bij deze versie aangepast. Ik ben erg benieuwd naar uw mening.
Ik zie net dat de sluitingsdatum is vervroegd. Mocht u nog aanpassingen zien of bijvoorbeeld nog een andere kleurstelling, laat het gerust weten!

Geen commentaar
Beste Bas,
Hiernaast zie je het logo in zowel grijstinten (dus nog wel met een gradient) als in monocolor. U ziet dat wanneer er slechts 1 kleur wordt toegepast het ontwerp overeind blijft. De bedrijfsnaam heeft alleen geen accentverschil meer tussen lst en fnd. Dit zou mogelijk nog een optie kunnen zijn om te testen.