Logo voor Social Vitamins

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Vitamins
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 07-04-2015 09:54
  • Datum einde : 28-04-2015 09:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 109
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een logo voor een nieuw vitaminemerk dat gebruikt kan worden op verpakkingen, op de website en op social media. Wij onderscheiden ons doordat wij bij iedere verkochte verpakking vitamines tien mensen in kansarme gebieden helpen met het toedienen van vitamines. Kies je voor ons, dan kies je om anderen te helpen. Dat is onze boodschap en dat is ons selling point. Het is daarom belangrijk dat ons logo duidelijk herkenbaar is, goed leesbaar is en dat (idealiter) onze USP eruit naar voren komt.

Dit is onze aanvraag voor een logo. Bij akkoord hebben wij ook nog designs nodig voor specifieke verpakkingen en campagnes.

Bedrijfsomschrijving:

Social Vitamins is een nieuwe maatschappelijk verantwoorde Organisatie (MVO). Voor iedere verpakking vitamines die wij verkopen, ontvangen tien kinderen in kansarme gebieden een dosis vitamine A voor één jaar. We zijn jong, fris en gaan dingen anders doen!

Doelgroep:

Wij richten ons op een breed publiek met een aantal specifieke sub-doelgroepen. Ongeveer 1/3de van de bevolking neemt multivitamines, binnen deze doelgroep leveren wij specifieke vitamines voor vrouwen en voor ouderen (60+). Uiteindelijk moet het aanslaan bij een doelgroep die bezig is met gezondheid.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Steekwoorden: MVO, duurzaam, gezondheid. Wij behandelen een serieus onderwerp, maar dat betekent niet dat ons logo niet luchtig mag zijn!
Kleurgebruik: geen blauw of paars.
Het logo moet opvallen op een verpakking en op kanalen zoals Facebook.

Social Network