Hierbij 2 nieuwe versies. Door de punt vormt het e-2 figuur ook een gestileerd persoontje. Mvg
Datum start: 16-12-2015
Datum einde: 08-01-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor uw beoordeling, feedback is altijd welkom. Mvg
Ik ga tijdens de feestdagen eea laten bezinken. Ik vind 'm in ieder geval erg mooi op deze manier. Als ik nog extra feedback bedenk, dan laat ik je het zeker weten. Fijne feestdagen.
Dank u, hetzelfde toegewenst! Mvg
Ik merk dat ik meer en meer gecharmeerd raak van uw logo. Zowel qua vormgeving als kleurgebruik. Ik vind het woord 'sales' achter de '2' steeds de mooiste variant.
Ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de schrijfwijze van het woord 'sales'. Ik vind van de 2 nieuwe versies de ene te sierlijk (maar past anderzijds wel bij mijn kernwaarden menselijk & persoonlijk), en de andere iets te zakelijk, te onopvallend. Hopelijk vind u de komende dagen nog wat inspiratie om een iets ander lettergebruik/schrijfwijze voor 'sales' te bedenken. Wel menselijk & persoonlijk, maar ietsjes strakker van de 'handgeschreven' versie van de 2. Hopelijk lukt dat. Ik ben benieuwd! Fijne jaarwisseling.
beste Mark,
Bedankt voor uw heldere feedback! Ik ga wat varianten maken voor u.
Mvg Yvonne

Hoi Mark, hierbij een overzicht van wat fonts. Ik hoor graag of er tussenzit wat u zoekt. Éentje is hetzelfde font als 'Value'. Mvg Yvonne
Dank je wel Yvonne !!! Ik ga ze rustig bekijken
En komt u er een beetje wijs uit? Mvg Yvonne
Heeft u wellicht een keuze kunnen maken zo tegen het einde van de wedstrijd? Mvg Yvonne

Beste Mark, Hierbij 2 nieuwe varianten, uw 3 punten van kritiek meegenomen. Ben weer benieuwd wat u vindt. Mvg
Leuk en creatief dat 'Sales' een ander lettertype is. Ik vind alleen het lettertype van Sales nu iets te sierlijk/onduidelijk. Sales is wat ik lever, dus daar moet de nadruk/klemtoon juist op vallen.
De omgekeerde @ vind ik erg mooi.
Andere vraag: ik vind de 'punt' boven de 2 mooi en speels, maar wat is de achterliggende gedachte ervan?
Ik merk dat ik meer en meer gecharmeerd raak van uw logo. Zowel qua vormgeving als kleurgebruik. Ik vind het woord 'sales' achter de '2' steeds de mooiste variant.
Ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de schrijfwijze van het woord 'sales'. Ik vind van de 2 nieuwe versies de ene te sierlijk (maar past anderzijds wel bij mijn kernwaarden menselijk & persoonlijk), en de andere iets te zakelijk, te onopvallend. Hopelijk vind u de komende dagen nog wat inspiratie om een iets ander lettergebruik/schrijfwijze voor 'sales' te bedenken. Wel menselijk & persoonlijk, maar ietsjes strakker van de 'handgeschreven' versie van de 2. Hopelijk lukt dat. Ik ben benieuwd! Fijne jaarwisseling.

Geen commentaar
Bedankt voor uw beoordeling! Ik hoor graag feedback ter verbetering. Mvg
Hallo, ik vind de verbinding tussen de E en de @ erg mooi. Staat mooi voor 'verbinden'. Dank!
Ik heb een 3-tal zaken qua opbouwende feedback:
1) lettertype mag van mij iets onderscheidender (hoeft niet gelijk te zijn aan mijn eigen lettertype in tekst).
2) het @-teken aan het begin vind ik te saai. Ik zie dat meer als een teken waarmee in het logo creatief meer gedaan kan worden.
3) naast de zakelijke/duidelijke weergave van de naam zou ik nog wel een artistieke, verfrissende toevoeging aan het logo wensen.
Hopelijk kun je iets met mijn feedback. Succes, en fijne avond!
Groeten, Mark