Logo voor @Value2Sales

Datum start: 16-12-2015

Datum einde: 08-01-2016

Totaal budget: € 229.00
WINNAAR
Book cover
Y-graphic design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik heb behoefte aan een logo (en later briefpapier, etc.) voor een nieuwe, startende onderneming: @Value2Sales.
Dit logo moet staan voor mijn kernwaarden (Respect, Puur, Samenwerken, Passie) en voor de bouwstenen (Bedenken, Ontwikkelen, Samenwerken en Verbinden).
Het zou fijn zijn als het logo ook een soort 'beeldmerk' heeft, waaraan je de naam @Value2Sales direct herkent.

Bedrijfsomschrijving


@Value2Sales biedt diverse tools om Opdrachtgevers te helpen bij hun verkoopactiviteiten, zoals:
- interim-salesmanagement
- bedenken nieuwe verkoopconcepten
- consultancy
De kernwaarden van @Value2Sales zijn: Respect, Puur, Samenwerken, Passie.
De bouwstenen waarop alle dienstverlening is gebouwd, zijn: Bedenken, Ontwikkelen, Samenwerken en Verbinden (van mensen en bedrijven).
Doelstelling is om bedrijven te helpen hun verkoopresultaat te verbeteren door mensen naar hun persoonlijke kracht in te zetten

Doelgroep


Bedrijven met een nationale uistraling die behoefte hebben aan hulp in hun verkooporganisatie bij verkoopkanalen als Retail, E-tail, D2D, etc.
De doelgroep is het hoger management bij deze bedrijven (sales- & marketing managers). Denk aan segmenten als: telecomproviders (bijv. KPN, Vodafone), energieproviders (zoals Nuon, Essent), verzekeraars (Aegon), Retailkanalen (Media Markt, Phone House)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Fris, innovatief, modern design waarin Verbinden en Persoonlijk naar voren komen.
Voorkeur voor kleurtinten: grijs, zwart, blauw.

Logo moet duidelijk, herkenbaar, speels maar toch zakelijk zijn.

Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo-y-graphic-design-ddgaq90y

Y-graphic designY-graphic design

Hierbij 2 nieuwe versies. Door de punt vormt het e-2 figuur ook een gestileerd persoontje. Mvg

Y-graphic designY-graphic design

Bedankt voor uw beoordeling, feedback is altijd welkom. Mvg

Mark V2SMark V2S

Ik ga tijdens de feestdagen eea laten bezinken. Ik vind 'm in ieder geval erg mooi op deze manier. Als ik nog extra feedback bedenk, dan laat ik je het zeker weten. Fijne feestdagen.

Y-graphic designY-graphic design

Dank u, hetzelfde toegewenst! Mvg

Mark V2SMark V2S

Ik merk dat ik meer en meer gecharmeerd raak van uw logo. Zowel qua vormgeving als kleurgebruik. Ik vind het woord 'sales' achter de '2' steeds de mooiste variant.
Ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de schrijfwijze van het woord 'sales'. Ik vind van de 2 nieuwe versies de ene te sierlijk (maar past anderzijds wel bij mijn kernwaarden menselijk & persoonlijk), en de andere iets te zakelijk, te onopvallend. Hopelijk vind u de komende dagen nog wat inspiratie om een iets ander lettergebruik/schrijfwijze voor 'sales' te bedenken. Wel menselijk & persoonlijk, maar ietsjes strakker van de 'handgeschreven' versie van de 2. Hopelijk lukt dat. Ik ben benieuwd! Fijne jaarwisseling.

Y-graphic designY-graphic design

beste Mark,

Bedankt voor uw heldere feedback! Ik ga wat varianten maken voor u.

Mvg Yvonne

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-y-graphic-design-aGmTlVLM

Y-graphic designY-graphic design

Hoi Mark, hierbij een overzicht van wat fonts. Ik hoor graag of er tussenzit wat u zoekt. Éentje is hetzelfde font als 'Value'. Mvg Yvonne

Mark V2SMark V2S

Dank je wel Yvonne !!! Ik ga ze rustig bekijken

Y-graphic designY-graphic design

En komt u er een beetje wijs uit? Mvg Yvonne

Y-graphic designY-graphic design

Heeft u wellicht een keuze kunnen maken zo tegen het einde van de wedstrijd? Mvg Yvonne

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-y-graphic-design-tHpOVLqi

Y-graphic designY-graphic design

Beste Mark, Hierbij 2 nieuwe varianten, uw 3 punten van kritiek meegenomen. Ben weer benieuwd wat u vindt. Mvg

Mark V2SMark V2S

Leuk en creatief dat 'Sales' een ander lettertype is. Ik vind alleen het lettertype van Sales nu iets te sierlijk/onduidelijk. Sales is wat ik lever, dus daar moet de nadruk/klemtoon juist op vallen.
De omgekeerde @ vind ik erg mooi.
Andere vraag: ik vind de 'punt' boven de 2 mooi en speels, maar wat is de achterliggende gedachte ervan?

Mark V2SMark V2S

Ik merk dat ik meer en meer gecharmeerd raak van uw logo. Zowel qua vormgeving als kleurgebruik. Ik vind het woord 'sales' achter de '2' steeds de mooiste variant.
Ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de schrijfwijze van het woord 'sales'. Ik vind van de 2 nieuwe versies de ene te sierlijk (maar past anderzijds wel bij mijn kernwaarden menselijk & persoonlijk), en de andere iets te zakelijk, te onopvallend. Hopelijk vind u de komende dagen nog wat inspiratie om een iets ander lettergebruik/schrijfwijze voor 'sales' te bedenken. Wel menselijk & persoonlijk, maar ietsjes strakker van de 'handgeschreven' versie van de 2. Hopelijk lukt dat. Ik ben benieuwd! Fijne jaarwisseling.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-y-graphic-design-4Uk3xD2u

Geen commentaar

Y-graphic designY-graphic design

Bedankt voor uw beoordeling! Ik hoor graag feedback ter verbetering. Mvg

Mark V2SMark V2S

Hallo, ik vind de verbinding tussen de E en de @ erg mooi. Staat mooi voor 'verbinden'. Dank!
Ik heb een 3-tal zaken qua opbouwende feedback:
1) lettertype mag van mij iets onderscheidender (hoeft niet gelijk te zijn aan mijn eigen lettertype in tekst).
2) het @-teken aan het begin vind ik te saai. Ik zie dat meer als een teken waarmee in het logo creatief meer gedaan kan worden.
3) naast de zakelijke/duidelijke weergave van de naam zou ik nog wel een artistieke, verfrissende toevoeging aan het logo wensen.
Hopelijk kun je iets met mijn feedback. Succes, en fijne avond!
Groeten, Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.