Beste Nicole,
Wat ik een beetje mis in alle voorstellen is dat Het Taartwinkeltje geen taartwinkel is maar een Taartbenodigdhedenwinkel. Daarom heb ik bij dit tweede voorstel een taartje 'uit elkaar gehaald'. Alle onderdelen van de taart komen mooi samen in de 'W' van Het Taartwinkeltje. Een vrolijk logo maar wel stijlvol door de combinatie van het donkerbruin/grijs met wat frisse kleurtjes. Veel succes bij het maken van een keuze voor je logo!
Met vriendelijke groet,
Ivanka namens Villa Grafica
Datum start: 27-09-2010
Datum einde: 04-10-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk logo, Ivanka! :-)

Beste Nicole,
Bijgaand mijn eerste voorstel voor het logo van Het Taartenwinkeltje. Ik heb als basis de vorm van een taart gebruikt en in het midden nog een vrolijk taartje terug laten komen. Ik heb de kleuren bruin en roze gebruikt wat goed past bij de kleuren die taarten meestal hebben en wat een 'smaakvolle' combinatie is. Ik denk dat het een leuk en aansprekend logo is geworden. Voor de tekst heb ik een fantasieletter genomen die goed leesbaar is en naar mijn mening niet tè frivool. Ik ben erg benieuwd wat je vindt van dit ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Ivanka namens Villa Grafica