Hallo Hugo,
Bijgaand mijn voorstel voor een modern en eenvoudig logo. Een cleane letter, rond, vriendelijk en uitnodigend in combinatie met het woordje 'de' dat er een vleugje vrouwelijke touch aan geeft. (dit kan eenvoudig vervangen worden voor een strakkere letter).
Naast dit cleane logo kan de 'W' gebruikt worden als los beeldmerk/huisstijlelement in een identiteit, zoals onderin is gedaan. Een sterk element welke meteen herkenbaar is, doch simpel.
Met een rustig kleurenpalet ontstaat er zo een clean geheel waarin je meerdere woonstijlen kunt uitlichten zonder aan herkenbaarheid in te boeten.
Graag hoor ik wat je vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet.nl
Logo voor winkelformule; De Woonspecialist
- Wedstrijd van: Hugo140277
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-12-2016
Datum einde: 05-12-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ziet er goed uit, ik moet nog wel een reactie krijgen van de andere founders.