Nieuw logo gezocht voor bedrijf die nog ouderwets aan menselijk contact en aandacht doet in deze snelle onpersoonlijke digitale wereld
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: anne@callcare.nl
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 269.00
- Datum start : 18-10-2018 17:41
- Datum einde : 25-10-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 62
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Onze huidige naam is Call Care Nederland. Maar we staan open voor een nieuwe naam. We zijn net verhuisd naar ons nieuwe thuis in Rotterdam. Volledig gerenoveerd in een moderne en hippe co-working-achtige ruimte kunnen we weer genieten van ons werk. We willen onze digitale identiteit bij ons thuis laten passen. Om een indruk te geven is er een kleurenschema geüpload en enkele foto's van het interieur tijdens de renovatie van het pand. Zoals je kan zien op www.callcare.nl is ons huidige logo gedateerd en straalt het niet meer de dynamiek uit die we nastreven. we willen een meer modern, betrouwbaar en dynamisch en aantrekkelijk logo waarin de nieuwe kleuren of 1 van de nieuwe kleuren van onze huisstijl zijn verwerkt.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Simonhulshof
-
-
Toelichting van de designer Simonhulshof:
Hallo, ik denk dat het uploaden van de kleuren mis is gegaan; ik zie ze niet staan. Toch hierbij mijn ontwerp - nu nog in zwart-wit. Ik heb gekozen voor een icoon dat bestaat uit tweemaal de letter C (Call Care). Het icoon doet denken aan een oude telefoonkabel (zo'n opgekrulde, zwarte). Maar het symboliseert vooral een schakel, verbinding.
Ik ben benieuwd naar uw reactie. Als de kleuren bekend zijn, zal ik die natuurlijk toepassen.
Hartelijke groet, Simon -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Simonhulshof:
Hierbij in huisstijl-kleur.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-