Nieuw logo voor Twinx

Datum start: 06-03-2014

Datum einde: 06-04-2014

Totaal budget: € 249.00
WINNAAR
Book cover
mikidejanovic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor een restyling is een nieuw logo nodig.

Wat sleutelwoorden voor de nieuwe stijl:
Fris, no nonsense, fast track business development, poten in modder, innovatie, project organisatie, samenwerking.

Gewenste uitstraling:
WEL: Zakelijk, corporate, energiek, dynamisch, innovatie.
NIET: niet de (zweverige)creatieve hoek uitstralen.

Gewenste kleurstelling: Bij voorkeur basiskleuren oude logo, rood, paars (gekoppeld aan innovatie).

Gewenste ontwerp:
Mooi als het logo een associatie met samenwerking, betrokkenheid en persoonlijk contact uitstraalt.
Oude logo van Twinx was leuk omdat het uitvouwen iets dynamisch had.(Flash animatie). De 'i' in het oude logo inlusief de vegen stelt een poppetje in beweging voor.

Animatie is niet direct vereist, maar het gaat meer om een dynamische uitstraling.

Ondanks de afkorting moet Twinx als 1 woord worden gezien. Niet als twin-x.

Bedrijfsomschrijving


Twinx is gespecialiseerd in project en programmamanagement met veel ervaring op het vlak van grotere innovatietrajecten en business development.

Twinx staat voor: Together we innovatie.

De website: www.twinx.nl

Doelgroep


R&D management, business developers

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: mikidejanovic mikidejanovic
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-V1O82pGa

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-43GgsSvI

mikidejanovicmikidejanovic

Maybe this could be interpreted as interpersonal contact. Greeting

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-BF96pfIO

Geen commentaar

pvdwerfpvdwerf

Hi, to go short the customer loved your previous design for better so maybe you can just create a mark next to the beautiful logo that is already existing. Customer does not like 'a person' in the logo but more the suggestion that there is movement and interpersonal contact (the together aspect). Thanks again!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-AcpO1muO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-6IbKOeCO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-DD2SMPrs

Geen commentaar

pvdwerfpvdwerf

Hi, thanks for you design. We like the simplicity and playful look, although it also makes us think of kids toys if you know what I mean. It would be nice if part of the logo would could be used as a standalone mark that is easily recognizable. For instance as the "i" in the old logo could be used. Mind that it doesn't neccesarily need to be one of the letters of the logo that should have this function. I hope this is something you can work with.
regards,
Peter

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-logotip-dizajn-mikidejanovic-xl5OFU7k

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.