Nieuwe visuele identiteit Falder nl

Datum start: 04-09-2020

Datum einde: 11-09-2020

Totaal budget: € 269.00
WINNAAR
Book cover
Cindyzign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Achtergrond
Falder.nl is al drie jaar actief en zijn de grootste site voor mannen van 50+ in Nederland. We willen alle mannen van 50+ plezier bezorgen, elke dag een glimlach, een gevoel dat het leven nog veel te bieden heeft, wat maakt het leven waard om te leven. Op het spoor zetten naar de goede dingen van het leven. Maar ook een spiegel voorhouden, wat maakt 50+ als leeftijd bijzonder? Met een zekere brutaliteit en stoerheid heilige huisjes willen omgooien. Kritisch blijven en schaamteloos je mening ventileren. De schaamte voorbij.

Logo
Belangrijk is dat het logo uit 2 delen bestaat:
- [titel] FALDER 50+
- [pay off] Man, nu kan het nog!
Ingrediënten design: graag een stevige letter (vergelijk Playboy logo), ook graag een schreefletter uitproberen. Kleuren: blauw en wit.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Cindyzign Cindyzign
logo-cindyzign-WaZf3xfE

CindyzignCindyzign

Hallo Hein, hierbij mijn voorstel. Ik ontvang graag feedback om het logo helemaal naar wens te maken. Met vriendelijke groeten, Cindy

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-cindyzign-aBXom6ds

CindyzignCindyzign

Bij deze een kleine aanpassing in het logo :-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-cindyzign-c9RAIrHU

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.