Ontwerp een fris en eigentijds logo voor een drukwerkleverancier!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: K. Bruggeman
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 03-06-2016 11:19
  • Datum einde : 24-06-2016 13:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ,Indesign bestanden
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 69
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een eigentijds, fris en passend logo met eventueel een slogan voor ons bedrijf. Na ruim 35 jaar zijn wij toe aan een nieuw of verbetering van ons logo. Een logo passend bij onze dienstverlening (leveren van drukwerk incl. compleet dienstenpakket) en een eye-catcher is passend bij onze huisstijl. Deze is nu kleurrijk, opgebouwd uit blokken en we gebruiken veel foto's (zie bijlagen). Wij zijn hierover tevreden, maar we staan open voor verbeteringen i.c.m. het logo, maar dit is voor ons geen must. Prioriteit is het logo en ontwerp voor onze website die past bij onze huisstijl.

Wij zijn op dit moment druk bezig met een nieuwe webapplicatie i.c.m. een nieuwe website. Voor de website willen wij ook een fris, kleurrijk en modern design die past bij onze huisstijl en organisatie.

Al onze communicatiemiddelen en -uitingen moeten op elkaar aansluiten.

Aan de hand van de inzendingen gaan we beoordelen hoe we verder gaan en willen dan met de gekozen ontwerper in overleg gaan.

Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw Bruggeman, tel. 036-5463111 of stuur een mail naar kbr@interform.nl.

Bedrijfsomschrijving:

Interform is een full service drukwerkleverancier. Wij verzorgen het complete drukwerkpakket (briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, flyers, brochures etc.) voor organisaties met daaraan gekoppeld een dienstenpakket. Hieronder valt voorraadbeheer, besteladviezen, gecombineerde productieruns, opslag en distributie, webapplicatie inclusief webshop en opmaak-/visitekaartjes module, huisstijlbewaking en opmaak. Belangrijke sleutelwoorden zijn gemak, service en persoonlijk contact, kwaliteit, flexibiliteit, deskundig advies, meedenken en vooral 'ontzorgen'.

Doelgroep:

Business-to-Business. Wij richten ons gezien ons concept Drukwerk Management met name op middelgrote en grotere organisaties met bijv. meerdere locaties en een divers drukwerkpakket en/of hoog volume.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ons logo is nu groen en blauw. Wij staan open voor een compleet andere kleuropbouw. Het logo moet een fris, modern, kleurrijk zijn oftewel een eye-catcher.

Onze huisstijlkleuren buiten ons logo om zijn ook blauw en groen. Aan deze basiskleuren willen we hoogstwaarschijnlijk wel vasthouden, maar ook dit staat niet vast.

Social Network