Geen commentaar
Ontwerp een fris logo voor stichting Bridge the Gap
- Wedstrijd van: frankmolen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 05-10-2016
Datum einde: 12-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een warm kleurenpalet passend bij Laos of andere aziatische landen waar jullie werkzaam zijn.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Een brug van mensen die elkaar (onder)steunen

Ook in dit logo ontbreekt een stukje (van de "G"). Zelfde idee, andere uitvoering

Hierbij stuur ik u mijn ontwerpen. Het idee is dat het logo visualiseert dat er nog vele zaken "onaf" zijn in de medische zorg in Laos. Stukjes die ontbreken. Letterlijk im de gezichtjes van kinderen, gezondheidszorg en bijscholing van artsen etc.