Geen commentaar
Ontwerp een intelligent logo voor een talig communicatiebureau
Datum start: 17-03-2018
Datum einde: 24-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze is volgens mij hetzelfde als een eerdere bijdrage, klopt dat? Alleen nu dan los. Blijft dus heel mooi!
Dankjewel

Geen commentaar
Deze is volgens mij hetzelfde als een eerdere bijdrage, klopt dat? Alleen nu dan los. Blijft dus heel mooi!

Geen commentaar
Deze vind ik te ingewikkeld.

Geen commentaar
Het wordt lastig zo, op een goede manier. De A-optie maakt mij erg blij! De B-optie vind ik wat bleek.

Geen commentaar
Deze optie A vind ik de beste tot nu toe! Een afbeelding naast tekst is volgens mij ook logischer.

Geen commentaar
Absoluut mooi! Zie verder mijn commentaar bij de nieuwere variant, die met het streepje tussen de afbeelding en de tekst.

Geen commentaar
Wauw, fraai! Hier word ik erg enthousiast van. De vondst met de j/apostrof heb ik nog nooit gezien, heel leuk bedacht. Wellicht zou ik het logo nog wat beter vinden als Jorit Hajema niet in kapitalen staat, maar alleen de eerste letters (dus J en H). Ik zou ook nog wel een variant willen zien waar mijn naam achter het vierkant staat.