Beste opdrachtgever;
Bij deze mijn concepten. Zoals gevraagd heb ik gekozen voor een krachtige symplistische stijl, wat de herkenbaarheid zal vergroten. Het gekozen lettertype is strak en duidelijk en het kleurgebruik geeft het geheel een lekker robuust gevoel. De chef muts, het gewichthef symbool zorgen de boventoon en de box is op subtielere wijze weergegeven, zodat het geheel niet te rommelig of onoverzichtelijk wordt.
Ik hoop dat het ontwerp op uw wensen aansluit. Mocht u nog graag een aanpassing zien bijv. qua kleur of lettertype, dan kan dat aangepast worden om zo samen tot een goed ontwerp te komen.
Met vriendelijke groet,
Maartje Janssen
ontwerp een krachtig en simpel logo voor een leveringsdienst van sport voedselpakketen
Datum start: 01-07-2017
Datum einde: 08-07-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar