Ontwerp een logo en beeldmerk voor de DJ & Producer Sam Void

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: samvoid
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 240.00
  • Datum start : 04-05-2016 13:24
  • Datum einde : 07-06-2016 13:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 170
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Design een nieuw logo voor de DJ en Producer Sam Void. Het moet een logo zijn van de naam en als onderdeel er van een beeldmerk. Dit Beeldmerk moet op zich zelf kunnen staan en ondertussen ook als onderdeel van de naam in het logo gezet kunnen worden. Dus eigenlijk twee losse onderdelen die samen gevoegd kunnen worden.
Void staat voor leegte en draagt ook de betekenis zwart gat in de ruimte. Eventueel kan deze informatie gebruikt worden voor het ontwerp van het beeldmerk.
Er zitten vier voorbeelden bij in de bijlage. Het beste voorbeeld vind ik het Blinders logo.

Design a new logo for the DJ Sam Void. It has to be a logo of the name and a logo without text. This logo without text has to be a logo on his own.
Actually two designs that can be put together. As example you can look at the logo of
Void stands for emptiness and black hole in space. This information can be used for creating the logo.
From the four examples we gave you we like the Blinders logo the best.

Bedrijfsomschrijving:

Sam Void is een opkomende dj en producer in progressive en electro house. Hij is 24 jaar en woont in Haarlem. Hij heeft verschillende nummers uitgebracht op het label protocol recordings, nummer 4 op de progessive house chart op beatport bereikt en krijgt support van Nicky Romero, Avicii, Martin Garrix, Tiësto and W&W and many more.

Sam Void is a DJ and producer in the progressive and electro house. He is 24 years old and currently living in Haarlem. He has released tracks on the label protocol recordings, came to number 4 on the progressive house chart on Beatport and got supported by Nicky Romero, Avicii, Martin Garrix, Tiësto and W&W.

Doelgroep:

Iedereen die van dance muziek houd. (14-30)

Everybody who likes dance music. (14-30)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo moet zwart/wit zijn.

The logo has to be black/white.

Social Network