Geen commentaar
ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept. Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbet
- Wedstrijd van: Ariane Frijstein
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-08-2013
Datum einde: 23-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


gaat lekker petje :)
Dankje wel BureauKomma !!

Geen commentaar
Enthousiast over je logo, zou wel graag andere kleuren willen. Goud komt niet goed over, denk meer in de richting variatie blauw. Kun je een voorstel doen in een andere kleur waarbij de dynamiek wel behouden blijft. Ben er over aan het nadenken om de deuren beweegbaar te maken zodat het logo in een filmpje gebruikt kan worden. Heb je daar ook ideeën over? Gr. Ariane
Hallo Ariane Frijstein,
Dankje wel voor uw positieve feedback zal het proberen om zoiets te maken ga voor u aan de slag!
met creatieve groeten Petje

Geen commentaar

Geen commentaar
Hartelijk dank voor je toezending van het logo.
Ik vind het een wat druk logo en zou het graag wat strakker en in kleuren wat spannender zien. De gedachtegang kan ik volgen en vind ik wel erg goed.