Geen commentaar
ontwerp een logo voor sol & a'dam
- Wedstrijd van: solandadam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-11-2015
Datum einde: 22-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi VandenHulDesign en alle anderen die meelezen. Hoe mooi alle andere ontwerpen ook waren maar ik ben als een blok gevallen voor dit ontwerp. Graag wil ik u als winnaar uitroepen. Wat moet ik nu verder doen? Alle andere ontwerpers dank voor uw inzet. Ik ben erg blij geweest met alle input. Jullie hebben mij flink aan het twijfelen gebracht maar bij dit ontwerp had ik meteen dit is het!
Goedemorgen,
Allereerst hartelijk dank voor de enthousiaste reactie! Voor zover ik weet kunt u voor de einddatum geen winnaar uitroepen. U kunt hiervoor misschien nog wel contact opnemen met Brandsupply of het eventueel wel mogelijk is. Indien dit niet kan kunt u op de einddatum gewoon een winnaar aanwijzen en ik zal dan z.s.m. alle benodigde bestanden uploaden. U kunt mij dan altijd nog via info@vandenhuldesign.nl bereiken voor vragen, eventuele kleine aanpassingen of nieuwe opdrachten.
U kunt sowieso even een bericht plaatsen in de groepsdiscussie waarbij u meldt dat u al een winnaar heeft gekozen. Het zal inderdaad natuurlijk zonde zijn als andere ontwerpers er nu nog tijd insteken.
Met vriendelijke groet,
Saskia van den Hul
VandenHul Design

Geen commentaar