Pure ontspanning zoekt huisstijl

Datum start: 26-03-2012

Datum einde: 04-04-2012

Totaal budget: € 225.00
WINNAAR
7 Men

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


International Wellness Resorts (IWR) is een naam die niet op de consumentenmarkt geladen kan worden. In de marketing uitingen zijn we op zoek gegaan naar een samenbindend factor. Die hebben we gevonden in Pure Ontspanning, de pay off van elk resort afzonderlijk. De aangesloten resorts worden vanuit het thema Pure Ontspanning gepositioneerd en kent tevens een online doorvertaling. Het thema / de naam Pure ontspanning gebruiken we alleen als we met 2 of meerdere resorts op hetzelfde moment de markt bewerken of marketinguitingen hebben.

Als voorbeeld:
De Veluwse Bron plaats een advertentie voor haar resort. Corporate huisstijl VB.
De Veluwse Bron & Elysium adverteren samen in de Telegraaf. Afzender Pure Ontspanning
Alle resorts plaatsen een advertentie in VeronicaMagazine, afzender Pure Ontspanning

Bedrijfsomschrijving


International Wellness Resorts (IWR) is in het voorjaar van 2011 opgericht. De nieuwe organisatie is gelijktijdig gestart met de overname van een aantal goed lopende exploitaties. Hierdoor is IWR in een kort tijdsbestek direct een toonaangevende organisatie in de wellnessbranche geworden. Door synergie binnen de groep wordt de dienstverlening geoptimaliseerd en ontstaan er nieuwe kansen voor medewerkers en voor de omgeving waar de wellnessresorts zijn gelegen. De komende tijd gaat IWR haar marktpositie verder uitbreiden door verdere groei vanuit overnames van bestaande exploitaties alsmede de ontwikkeling van nieuwe wellnessresorts op kansrijke locaties. Het resultaat is een sterk landelijk netwerk van kwalitatief hoogwaardige resorts waar de consument terecht kan voor waar het allemaal om draait in deze branche: Pure Ontspanning!

Aangesloten bij International Wellness Resots zijn:
Wellnessresort Veluwese Bron (www.veluwsebron.nl)
Wellnessresort Elysium (www.elysium.nl
Thermen Tilburg (www.thermentilburg.nl)
Thermen Houten (www.thermenhouten.nl)
Thermen Geldrop (www.thermengeldrop.nl)

Overige producten van IWR:
Pure Ontspanning (www.pureontspanning.nl)
Vertroetelcheque (www.vertroetelcheque.nl)
IWR (www.iwr.nu)

Doelgroep


De aangesloten Wellnessresorts en Thermen richten zich primair op de hogere en gemiddelde welstandsklasse in heel Nederland. Dit zijn zowel mannen als vrouwen in de leeftijd vanaf 25 jaar tot 55 jaar. Opleidingsniveau ligt op HBO.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleur van Pure Ontspanning is grijs. De resorts kennen namelijk zelf hun eigen kleur.

PMS 417
C0 M0 Y29 K77
R93 G91 B73

WINNAAR
300x300

designer: 7 Men

score:

300x300

designer: GuyZen

score:

300x300

designer: s4marketing

score:

300x300

designer: suzanh

score:

300x300

designer: suzanh

score:

300x300

designer: suzanh

score:

300x300

designer: @ipepping

score:

300x300

designer: Mater

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: kolbo

score:

300x300

designer: Romservice

score:

300x300

designer: tcaylak

score:

300x300

designer: Ryde Style

score:

300x300

designer: Ryde Style

score:

300x300

designer: kaluma

score:

300x300

designer: kaluma

score:

300x300

designer: kaluma

score:

300x300

designer: Kimleeijen

score:

300x300

designer: Applejuice design

score:

300x300

designer: Kimleeijen

score:

300x300

designer: Kimleeijen

score:

300x300

designer: B van Weijen

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Kimleeijen

score:

300x300

designer: B van Weijen

score:

300x300

designer: 7 Men

score:

300x300

designer: Kimleeijen

score:

300x300

designer: B van Weijen

score:

300x300

designer: Applejuice design

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

35 Ingezonden designs
16 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300