Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf

Datum start: 20-12-2018

Datum einde: 24-01-2019

Totaal budget: € 369.00
WINNAAR
Book cover
freebird

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We willen graag ons supplementenbedrijf re-branden.

Het bedrijf maakt onderscheid door onze service. Wij combineren vitaminen en mineralen op basis van individuele behoeften van de gebuiker.
We bedienen een breed scala aan klanten, o.a zwangere vrouwen, senioren, junioren, sporters, beauty- en gezondheidsfanaten.
We bieden o.a supplementen ter ondersteuning van voor artritis, bloedarmoede, cholesterol, detoxen, spierontwikkeling enz.

We willen dat het LOGO EN TAGLINE serieus, schoon, modern, herkenbaar, scherp, unisex is.

Bedrijfsomschrijving


Supplementen samengesteld op individuele behoeften van gebruiker,
dit samengevoegd in een rol van afscheurbare sachetjes per inname.

Doelgroep


Bedrijf serveert van jong tot oud. Biedt supplementen aan voor de persoon met reumaklachten, zwangere vrouwen, atleten, men die willen afvallen etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het heet "Nutrirol".

Zie website
www.nutrirol.nl
Ziet er erg basic-fit'esk uit, daar willen wij dus graag onmiddelijk van af.

WOORDMERK
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.

TAGLINE
Momenteel is de tagline "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline die we in de logo erbij willen toevoegen. Doel van de tagline is onze service samenvatten en benadrukken.

3D SYMBOOL
Een symbool die geplaatst kan worden voor de woordmerk Nutrirol.

KLEUREN
Gelieve kleuren te beperken tot twee.

LOOK
Scherp, schoon, modern, unisex... mag richting een klinische look.

Designer: freebird freebird
logo-freebird-ZVdZEksK

freebirdfreebird

Bedankt voor uw feedback. Ik heb het e.e.a. aangepast.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp

NeedRebrandingNeedRebranding

Onderste logo is erg intressant.
Positionering van tagline ook, echter de tagline zelf nog niet.

freebirdfreebird

Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat de tagline betreft; ik ben natuurlijk grafisch ontwerper en geen tekstschrijver : ) Wat zijn nog meer de USP's van Nutrirol?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-freebird-IGTwseKu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-freebird-hniJPtMe

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

Lukt het om "maatwerk supplementen"in de lengte van het woord Nutrirol te trekken?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-freebird-DGBYHAo4

freebirdfreebird

Bedankt voor uw beoordeling, we hebben nog een andere opzet gemaakt die hopelijk meer aanspreekt.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp

NeedRebrandingNeedRebranding

Bedankt voor je tweede inzending Jeroen.
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
De de symbool van de vorige inzending is in smaak gevallen en van deze logo is de font wellicht interessant want die zouden we kunnen toepassen over de hele website.. wellicht nog een ander font proberen?

Een tagline eronder zou wellicht een beter begrip geven van het concept.
Momenteel is het "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline in de logo erbij.

Ideeën?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-freebird-n4swn0D2

Geen commentaar

NeedRebrandingNeedRebranding

We are really leaning towards this design of yours. You will hear from us shortly. If you have any more ideas or suggestions, we will be happy to receive them.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.