Bedankt voor uw feedback. Ik heb het e.e.a. aangepast.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp
Re-Branding: Nieuwe logo voor een bijzonder supplementen bedrijf
- Wedstrijd van: NeedRebranding
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-12-2018
Datum einde: 24-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Onderste logo is erg intressant.
Positionering van tagline ook, echter de tagline zelf nog niet.
Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat de tagline betreft; ik ben natuurlijk grafisch ontwerper en geen tekstschrijver : ) Wat zijn nog meer de USP's van Nutrirol?

Geen commentaar

Geen commentaar
Lukt het om "maatwerk supplementen"in de lengte van het woord Nutrirol te trekken?

Bedankt voor uw beoordeling, we hebben nog een andere opzet gemaakt die hopelijk meer aanspreekt.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Freebirds | Grafisch Ontwerp
Bedankt voor je tweede inzending Jeroen.
Woord Nutrirol in tweeën breken door met twee kleuren te werken biedt net een beter begrip.
De de symbool van de vorige inzending is in smaak gevallen en van deze logo is de font wellicht interessant want die zouden we kunnen toepassen over de hele website.. wellicht nog een ander font proberen?
Een tagline eronder zou wellicht een beter begrip geven van het concept.
Momenteel is het "Je supplementen altijd en overal".
We willen overgaan naar "U" taal en een beter tagline in de logo erbij.
Ideeën?

Geen commentaar
We are really leaning towards this design of yours. You will hear from us shortly. If you have any more ideas or suggestions, we will be happy to receive them.