Hallo Atalio,
Wat een leuke wedstrijd! Ik kreeg meteen jeukende vingers. Bij deze mijn voorstel.
Ik heb gekozen voor een vrij strakke letter met ronde hoeken, professioneel, zakelijk, doch vriendelijk. het beeldmerk is een kleurrijk vergrootglas met tante Dien zelf. (betrekt de gebruiker op de site).
De onderzin heb ik in een handgeschreven letter gedaan, los en vrolijk tegen de strakkere letter.
Al met al geen oud, dacht ik zo. Ik hoop dat het in de smaak valt, aanpassing in vorm en kleur zijn altijd mogelijk.
Vriendelijk groet,
Jorina
Mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
Datum start: 16-09-2011
Datum einde: 13-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Jorina,
Bedankt voor je inzending. We vinden je stijl erg leuk, maar het is het nog niet helemaal.
Zou je een variatie(s) willen maken van het vergrootglas? Lettertypen spreken ons aan.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Atalio

Geen commentaar

Geen commentaar

Hallo Atalio,
Ja, ik kon het commentaar op twee manieren opvatten, en ik koos precies het verkeerde. Bij deze nieuwe voorstellen met de laatste opmerkingen erin verwerkt.
Laat me weten of er iets tussen zit wat in de smaak valt en of u nog iets aangepast wil zien.
Vriendelijk groet,
Jorina
Mooiniet

Geen commentaar

Geen commentaar

Hallo Atalio,
Dank voor de snelle reactie, bij deze
een serie nieuwe voorstellen in dezelfde sfeer. Ik heb verschillende dingen geprobeerd in combinatie met het vergrootglas. Eén met een andere Dien,
het medische aspect meer uitgelicht met een kruisje en één met een rolstoel afgebeeld.
Ik hoor graag of er iets tussen zit dat beter aanspreekt!
vriendelijke groet,
Jorina
Mooiniet
Hallo Jorina,
Bedankt voor de variaties. Het spijt me voor het ongemak, ik zie dat onze reactie op het eerste design niet correct is beschreven. We bedoelden eigenlijk een vervanging van het vergrootglas (vergrootglas gelieve niet gebruiken).
Gewenste aanpassingen:
- Vervanging voor vergrootglas
- De eerste witte Dien (gezicht) ziet er goed uit (eerste design)
- De ‘D’ in de nieuwe design is goede toevoeging, ‘ien.’ gelieve donkerblauw houden (zoals in eerste design)
- Kleurgebruik en lettertypen zijn in orde
- In slogan gelieve het woord: ‘hulpmiddelen’ verwerken
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Atalio