The Brand farm

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: jochem@firstvision.nl
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 01-11-2011 21:11
  • Datum einde : 20-11-2011 21:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

we zijn op zoek naar een logo wat uitdagend/aansprekend is maar ook professioneel overkomt op onze opdrachtgevers. Het logo moet uniek zijn en dus mag er geen gebruik gemaakt worden van stockmateriaal. wij willen originaliteit uitstralen en verwachten dit dus ook in ons logo ontwerp.

Bedrijfsomschrijving:

the brand farm is een jong bureau wat zicht richt op merk activatie. The brand farm ontwikkeld guerrilla acties, festival promoties en unieke exposure voor merken. Onze klanten zijn bedrijven die op een frisse en gedurfde manier hun merk willen promoten bij een doelgroep die voornamelijk bestaat uit young adults.

Onze opdrachtgevers zijn grote bedrijven zoals bierbrouwerijen, telefoon producenten die met hun merken/producten op zoek zijn naar campagnes die voornamelijk uitgevoerd worden op Festivals en evenementen waar de doelgroep zich verzameld.

Doelgroep:

Het logo zal gezien worden door onze opdrachtgevers maar ook door de doelgroep van de opdrachtgever. Het is de bedoeling dat het logo ook bekend word bij de doelgroep als een bureau wat unieke, grappige acties opzet.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het logo moet uitgevoerd kunnen worden in kleur maar ook in zwart/wit. daarnaast moet er een plek zijn voor een payoff/slogan die kan wisselen in de toekomst. Op dit moment is de vaste slogan: seeding exposure

Social Network