Zoals beloofd, 2 varianten zonder 'vastgoedadvies'. Mvg Yvonne
UITDAGING VOOR EEN CREATIEVE DUIZENDPOOT: logo voor een startend vastgoedadviesbureau!
Datum start: 14-08-2016
Datum einde: 26-08-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Yvonne, mijn voorkeur gaat toch naar het het logo met de kleine letters. Ik laat het even bezinken welk van de twee het wordt. Heeft het bovenste logo (hoofdletters) een andere kleur van blauw ? Mvg Eva
Hoi Eva, fijn om te lezen! Het is exact dezelfde tint blauw maar door de kwaliteit van de geüploade voorbeelden kan het wat vertekenen. Groetjes Yvonne
Mocht u trouwens al zeker van uw zaak zijn kunt u brandsupply vragen de wedstrijd eerder te sluiten voor het aanwijzen van een winnaar. Gr Yvonne
Oké, dit wist ik niet. Mvg Eva

Geen commentaar
Die zien er echt geweldig uit!
De blauwe variant zou ook mooi staan als achtergrond op mijn website etc.
Dankjewel, mvg Eva