en nog een (lichtere) toepassing
Datum start: 07-12-2011
Datum einde: 22-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Soo, erg gaaf logo en mijn favoriet, mits je de kleur goud aanpast in je eerdere roze kleur. Ik mis echter wel n typetje en dat maakt dat ik t geen 5 sterren kan geven.
Hi Soo, erg gaaf logo en mijn favoriet, mits je de kleur goud aanpast in je eerdere roze kleur. Ik mis echter wel n typetje en dat maakt dat ik t geen 5 sterren kan geven.
Ik zou jouw logo graag willen combineren met t typetje van esther. En zou t bedrag tussen jullie beide willen splitten. Is dat n optie?
Hi Seesing, fijn om te lezen, slimme zet! Ik snap je dilemma alsmede oplossing en dat is opzich prima. In die zin, we zijn er niet om elkaar kaal te plukken. Is het wat om 'm op 125 eu te prikken? Zo heb je van 2 partijen een ontwerp en zijn de kosten voor jou niet skyhigh en minimaal boven aangegeven budget. Lees graag je bevindingen. Groetjes s o o
NB. Logo kan in elk gewenste kleur. Na overeenkomst maak ik het ontwerp geheel WG9T5 proove

Geen commentaar
Herstel; prove

Goedenacht,
Allereerst, zeer coole naam! onderscheidend en bekt lekker weg.
Zoals je kan zien, is hetgeen waar de briefing vooral op duid, niet aanwezig. Ik ben niet goed in karakters, ik ken je ook niet, weet behalve je rode haar dan ook niets van je. Vind dat wel enorm belangrijk bij het maken van een logo in het algemeen, laat staan een karakter. Dat maakt online ontwerpen, zonder een echte line, ook zo lastig, maar niet minder leuk en interessant. Nu,.. wilde een poging wagen en mij focussen op waar ik wél goed in ben. Weliswaar met een aantal andere karakteristieke elementen. Zoals een veignet, typografie.
Kijkend naar het logo, zijn de 2 G's, rug tegen rug, op een sierlijke manier in elkaar verwerkt.
Het is een knipoog naar bekende grote merken binnen de mode branche kort gezegd. De knipoog, de compositie van het logo, de rust, eenheid en eenvoud, stipt "imago" aan. Het is even een andere belichting en invulling mijnerzijds op jouw werk en de uitstraling die je je logo/huisstijl wilt geven. Wellicht kan je het waarderen. Vond het een interessante opdracht. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt! Succes!