Geen commentaar
2 logo’s kleurenschema lettertype
- Wedstrijd van: maaskuper
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 05-05-2019
Datum einde: 19-05-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hai Mathilde, hierbij een opzet van de huisstijl. Even opgemaakt met het lettertype van het aangepaste logo. Daarnaast heb ik nog een samengesteld logo voor je gemaakt. Misschien is dat ook iets voor je. vriendelijke groet, Eva.

Geen commentaar

Hai Mathilde, hierbij het aangepaste logo. De kleinere kleur-letters zijn eruit. Als tweede een voorbeeld van andere lettertypes. Ik hoor graag weer van je. vriendelijke groet, Eva.

Beste Mathilde, hierbij mijn ontwerp voor uw logo's. Gedachtegang: de snijdende lijnen, vormen altijd een hoek. In dit geval een scherpe hoek. De pijn, veroorzaakt door een scherpe punt, die binnendringt. Hetzelfde figuur, gespiegeld, is een oké/afgewerkt-teken. De namen doorbreken de tekens, in beide gevallen bent is erbij nodig, om het doel te bereiken.
Het lettertype-combinatie is afgeleid van het type"Mother and Child", of te wel samen werken tussen diegene die weet hoe en diegene die leert.
Rood is de kleur van pijn, groen de kleur van groei en blauw van veiligheid/vertrouwen.
Ik ben heel benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.
Beste Eva,
Het is duidelijk dat je de achtergrond gelezen hebt en een verhaal hebt achter de logo's. Dit logo valt ons op en heeft zeker potentie.
Ik begrijp ook het verhaal achter de 2 letters door elkaar, dit komt echter de leesbaarheid niet ten goede. Zeker omdat een logo vaak klein wordt afgedrukt. We zouden heel graag de logo's zien zonder de letters ertussen of wellicht op een andere manier. We zijn benieuwd naar je aanpassingen. Mvg Mathilde.