Hallo Eddy,
Bij deze nog twee concepten voor de visitekaartjes van Advanture. Het betreft hier een kaartje welke een unieke vorm heeft (vanuit het logo), deze zou door een stans gemaakt kunnen worden door de drukker. Het tweede concept is een kaartje met de letters die eruit gehaald kunnen worden door een stans, in combinatie met een preeg, het beeldmerk zit hierdoor dieper in het kaartje. Dit zorgt voor een unieke uitstraling met reliëf. Ook zou bijvoorbeeld de kleine tekst (met de gegevens) voorzien kunnen worden van een UV glanslak, zodat het een glimmend effect heeft.
Met vriendelijke groet,
JM
AdVANture
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-02-2012
Datum einde: 29-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze het laatste concept, zoals hiervoor omschreven.
Met vriendelijke groet,
JM

Geen commentaar

Hallo Eddy,
Bij deze presenteer ik je enkele concepten voor de huisstijl. Eventueel zijn aanpassingen altijd nog te doen, of een combinatie van de verschillende uitingen. Ik hoop dat dit in de buurt komt van de uitstraling die je zoekt!
Met vriendelijke groet,
JM

Hallo,
Bij deze alsnog de krachtige kleurvarianten, het uploaden werkt blijkbaar weer goed.
Ik ontvang graag je feedback!
Met vriendelijke groet,
JM
Je staat met je linker boven logo in mijn top 4.
Er is echter nog geen ddorvertaling naar een huisstijl. Ik zie veel potentie en ik wil dat de huisstijl hetzelfde uitstraalt als het logo. Het moet ook verrassend avontuurlijk en net even anders zijn. Graag dus nog een doorvertaling naar een kaartje en briefpapier, waarbij je echt out of de box mag denken, qua meteriaal, vorm (ronde hoeken of aparte vorm), logo ene kant en full collor voorkant met alle gegevens, gebruik van UVcoating (bij kaartje) etc... ik geef maar wat ideeen en laat je daar vooral door inspireren en niet door beperken! maak het dus niet te simpel en niet te standaard. De uitwerking van esther is bvb erg compleet en standaard maar net niet. Ik wil echter meer dan dat. Al het materiaal moet verrassen!

Hallo,
Bij deze nog enkele varianten op het vorige concept. Mocht je aanpassingen willen zien dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
JM
Hoi JM,
Rechts onder is top. minder rechtlijnig vergeleken met die andere logos. Zou je die nog met andere kleurencombinaties kunnen proberen? Wat hardere kleuren.

Hallo,
Bij deze een strak logo ontwerp met een krachtig beeldmerk.
Ik ontvang graag feedback om eventuele aanpassingen te maken!
Met vriendelijke groet,
JM
Hoi M,
erg cool. Van komt er goed naar voren. Alleen mag het logo meer opvallen. En ben toch benieuwd of het logo meer op een golf kan lijken. Verder vind ik de stijl erg goed. Misschien andere kleuren?
Hallo,
Bedankt voor de reactie! Ik zal op korte termijn proberen enkele varianten te maken. Bedoeld u het golf logo of het VW-busje? Ik hoor het graag zodat ik het logo daarop kan proberen af te stemmen.
Met vriendelijke groet,
JM
Ik bedoel het golf logo. Geen VW logo