Hoi Ideke,
hierbij de bijpassende envelop en briefpapier.
gr. Roy & Jeanine
Agrarisch loonbedrijf
- Wedstrijd van: ideke
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-08-2011
Datum einde: 07-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Ideke,
hierbij een voorstel vnan de huisstijl in zilver/donkergroen.
gr roy & jeanine
Beste Roy en Jeanine,
Deze kleuren zijn inderdaad mooier.
Ziet er chique uit :-)
En hebben jullie ook een idee voor briefpapier en enveloppen?
Groeten, Ideke

Hoi Ideke,
hierbij zoals verzocht een voorstel van het logo verwerkt in een huisstijl (dubbelzijdig visitekaartje). We zijn benieuwd naar je reactie.
gr Roy & Jeanine
Hoi Roy en Jeanine,
Bedankt voor het ontwerp. Zouden jullie ook de kleuren groen en zilver kunnen gebruiken ipv zwart en geel. Leuk dat er achterop het visitekaartje het rondje is verwerkt. En op de voorkant mag het tel.nr wel weg, zoals bij eerste logo. Mvg Ideke
O, ja en een idee voor briefpapier en enveloppen?

hoi Ideke,
hierbij een aangepaste versie. overigens vragen we ons af of het handig is om een telefoonnummer vast bij een logo te melden. het is meer onderdeel van een huisstijl...
de B hebben we tot een hoofdletter gemaakt. maakt het wel iets minder krachtig in horizontale richting, hebt niet meer zo het oplegger gevoel.
we hebben ook een kleine versie erbij gedaan, zoals je ziet blijft de leesbaarheid op kleiner formaat of van verder weg prima behouden :)
gr. roy & jeanine
Ik moet jullie gelijk geven dat het met een kleine letter krachtiger lijkt. Zouden jullie een voorstel kunnen doen voor een huisstijl met het eerste logo erin verwerkt?
Groeten, Ideke

hierbij onze inzending voor het logo. met een opvallende vorm. degelijk, robuust en wekt associaties op met machinepark: grote wielen etc.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Bedankt voor de inzending! Ik vind het logo erg sprekend en orgineel. Helaas is de naam niet erg duidelijk te lezen, waardoor het niet erg krachtig overkomt. Wel leuke achterliggende gedacht met de rondingen/wielvormen.
Met vriendelijke groeten, Ideke
Hoi Ideke,
bedankt voor je reactie. wat betreft de leesbaarheid: wat lees je er dan in? we hebben het diverse mensen voorgelegd, en die lezen allemaal niets anders dan Bouwman.
Een logo moet naast herkenbaarheid vooral een eigen uniekheid hebben. mensen gaan het als beeldmerk herknnen (denk maar aan de AlbertHeijn, daar moet je ook even moeite voor doen om de A en H te ontdekken).
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Daar zit wat in (wat betreft de uniekheid). Ik vraag me af als het op onze bedrijfsauto en machines komt te staan of de naam duidelijk van een afstand te lezen is. Zouden jullie de B ook in een hoofdletter kunnen maken? En \'loonbedrijf\' ipv \'loonwerk\'. Ik mis een telefoonnummer. Zou deze er nog in verwerkt kunnen worden?
Mvg. Ideke