Geen commentaar
BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2013
Datum einde: 13-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een langwerpig ontwerp lijkt ons geschikter om kwijt te kunnen op affiches.
Dirk

Feedback zeer welkom!
Hello Brandbrains,
Fijn je hier weer te ontmoeten.
Zowel qua lettertype als qua beeld vinden we dit al geslaagd. Het enige minpuntje dat is de herkenbaarheid van het icoontje. En dan bedoelen we: het gordijn ligt te veel voor de hand... Dit idee is in Antwerpen al een paar keer gebruikt en oogt daarom minder origineel. Onlangs nog vernieuwde JUDA PRODUCTIES hun logo en gebruikten ze ook een gordijn. Misschien heb je nog meer inspiratie. Bedoeling is ook om het logo in het groot op de gevel te plaatsen. Je kan altijd even piepen op de bestaande website www.elckerlyc.be
Hopelijk heb je hiermee voldoende info.
Dirk