Dag Makkie,
Je kan nog steeds kiezen welke kleur je wil gebruiken.
Ik heb een naamkaartje in het oranje gemaakt ter illustratie.
Groetjes,
Eva
Bijzondere huisstijl voor coach van stoere krachtige trotse kinderen!
- Wedstrijd van: makkie
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-04-2013
Datum einde: 30-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Eva, ik vind de huisstijl heel erg leuk. Het felle blauw dat een beetje naar babyblauw neigt vind ik wel mooi eigenlijk, maar het oranje ook. Mag ik het logo an sich nog een keer zien in het oranje? Verder ben ik erg nieuwsgierig naar jouw eigen bedrijf. Mag ik dat weten? Ik ga komende week de ontwerpen die mij aanspreken waaronder die van jou op een rijtje zetten. Ik wil in een keer goed kiezen. Het moet ook voor meerdere doeleinden van toepassing zijn. Op de website, folder, maar ook bij een spel voor kinderen waar ik mee bezig ben. Daarvoor zou ik het logo misschien wel zonder de toevoeging kindercoaching willen gebruiken. Vandaar! Ook vraag ik even bij een aantal kinderen van verschillende leeftijden! En dan kies ik ook want wil ik verder! Nogmaals bedankt voor je inzending!
Hartelijke groet,
Martinique

Dag Makkie,
Ik he iets ontworpen met de volgende kernwoorden in gedachten: stoer, eigentijds, respect, integer, krachtig, authentiek, puur en tijdloos. Daar ik zelf mama ben en jouw kindercoaching in de nabije toekomst misschien wel nodig heb ;), kon ik me volledig inleven in jouw vraag naar het geschikte logo.
Ik hoop dat je meteen verliefd word op het ontwerp, want zo moet het zijn. Je kan wel sleutelen aan een goed ingediend logo, maar liefde op het eerste zicht is heel belangrijk.
Als je het logo goed vind, zal ik verder werken aan de huiststijl.
Groetjes,
Eva
Dag Eva, wat dacht je... 'Best voor lest?' Ik dacht zo op het einde van de wedstrijd komt vast niets nieuws meer. Ik ben aangenaam verrast. Je hebt echt een leuk logo ontworpen wat me zeer aanspreekt. Kernwoorden OK! Ik ben benieuwd naar je uitwerking van de huisstijl en een verrassend visitekaartje. Succes en ik houd de site in de gaten!
Hartelijke groet,
Martinique
Hartelijke groet,
Martinique