Geen commentaar
Decoratieve houten design producten (zoals houten vloeren, deuren, trappen, tuinterrasplanken)
- Wedstrijd van: ErikSneek
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-01-2013
Datum einde: 19-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Erik,
Hierbij het eerste ontwerp wit op zwart.
Beste Flynn, hoe kunnen we direct communiceren ? ik vind het woord en magazine cover/spread etc heel uitgebreid en mooi, maar het beeldmerkje (2 e's) ben ik niet kapot van. Kun je de andere inzendingen ook zien ? er is er 1 met 3 liggende streepjes voor het woord essence. dat is strak en mooi. zou je het in die zin kunnen makne. Kunnen we na sluiting van de wedstrijd ook rechsstreeks communiceren in he tkader van brochure bijvoorbeeld ?
M vr gr sneekej@sneektimber.com

Geen commentaar
Beste Erik,
Hierbij het eerste ontwerp wit op kleur.
Beste Erik,
Hierbij het systeem van de Tone of Voice van je merk.
Naast de visuele componenten is de Tone of voice zeer belangrijk.
Door middel van deze tone krijgt het merk persoonlijkheid en heeft het zijn eigen klank en kleur. Of te wel; hoe klinkt het merk als je er mee zou spreken en communiceren.
Het is een manier om onze persoonlijkheid mondeling en in taal tot uiting te brengen.

Geen commentaar
Sorry Erik de tweede tekst bij het vorige plaatje hoort toch echt bij het plaate hiernaast.
Beste Erik,
Hierbij het systeem van de Tone of Voice van je merk.
Naast de visuele componenten is de
Tone of voice zeer belangrijk.
Door middel van deze tone krijgt het merk
Persoonlijkheid en heeft het zijn eigen klank en kleur. Of te wel; hoe klinkt het merk als je er mee
Zou spreken en communiceren.
Het is een manier om onze persoonlijkheid mondeling en in taal tot uiting te brengen.

Geen commentaar
Beste Erik,
Hier een variatie met een extra visueel element.
Ik heb twee kleine letters e met elkaar versmolten om zo tot een kern of centrepoint te komen. (the essence)

Geen commentaar
Beste Erik,
Hier de variant wit op zwart.

Geen commentaar
Beste Erik,
Hier de variant wit op kleur.

Essence logo's.
mooi merk. echter kunt u er meer beeldmerk bij creeren; dus een symbooltje wat het logo herkenbaar maakt in een tekst, niet alleen de letters.
u zit in de shortlist
verder Hoe wziet het beeldmerk eruit in zwart wit
en hoe ziet het eruit in diqpositief; daarmee bedoel ik, letters zit, en achtergrond in kleur.
ik dank u voor uw inzending en verdere reacties zie ik graag tegemoet
Beste Erik,
Ik heb wel een nieuwe versie gemaakt met een beeldmerk erbij. Ik kan het alleen niet uploaden bij Brandsupply omdat de wedstrijd is beeindigd. Ziet er ook mooi uit.
Groet Flynn
Beste Flynn, ik heb brandsupply gevraagd om de wedstrijd nog even te heropenen voor uw inzending. Ik ben in afwachtiging daarvan.
Gaarne ook diapositief (zwarte achtergrond, gekleurde letters.
M vr groet
Erik Sneek
sneektimber.com

Essence correspondence.

Essence online.

Essence Magazine.
Covers

Essence Magazine.
Spread about doors.

Essence Magazine.
Spread about stairs.

Essence Magazine.
Spread about floors.

Essence Magazine.
Spread about terraces.

Essence packaging