Een dynamisch logo voor een dynamisch bedrijf gezocht!!

Datum start: 16-11-2015

Datum einde: 30-11-2015

Totaal budget: € 200.00
WINNAAR
Book cover
InkGraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik zoek een duidelijk, fris en herkenbaar logo wat bij mij past en waarmee ik het volgende wil uitstralen: dynamiek, een hip (vlot) karakter, energie, enthousiasme en een vleugje humor.
De kleuren (licht)blauw en (mint)groen mogen erin terugkomen, maar ik sta ook open voor andere kleurstellingen!

Bedrijfsomschrijving


Viva Vitaal houdt zich bezig met lifestyle coaching. Het doel is om te streven naar een optimale balans waardoor je (weer)in je kracht komt te staan.
De vier pijlers voeding, beweging, ontspanning en een positieve mindset komen daarbij aan bod. E-coaching neemt een belangrijke plek in, maar daarnaast biedt Viva Vitaal ook face2face coaching en wandelcoaching aan.

Doelgroep


Iedereen die het beste uit zichzelf wil halen en daar zelf (pro) actief mee aan de slag wil gaan.
Sub doelgroep: de werkende 'jonge' moeder die op zoek is naar een nieuwe balans tussen werk en privé.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: InkGraphics InkGraphics
logo_huisstijl-jvanbakelonlinenl-kXw2OeGW

InkGraphicsInkGraphics

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn voorstel voor uw logo.

Eventuele aanpassingen aan het ontwerp zijn uiteraard geen probleem, ook niet na afloop van de wedstrijd!

Ben benieuwd naar uw feedback!

Met vriendelijke groet,

InkGraphics

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-jvanbakelonlinenl-jvcJalsW

InkGraphicsInkGraphics

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn voorstel voor het visitekaartje.

Eventuele aanpassingen aan het ontwerp zijn uiteraard geen probleem, ook niet na afloop van de wedstrijd!

Ben benieuwd naar uw feedback!

Met vriendelijke groet,

InkGraphics

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.